Gravatar

#3351 Twister 14 år siden

Alice in Wonderland

Jeg er lige kommet tilbage fra bio! jeg blev slemt skuffet. Havde virkelig glædet mig til denne film :(. Synes faktisk det er Burtons dårligste siden Planet of the apes . Karaktererne (bortset fra katten) er alle flade og uinteressante. Plottet er fyldt med fantasiløse og intetsigende sub-plots som aldrig bliver forklaret eller afsluttet. Filmen er også langsom i dens opbygning til klimaks og giver meget af plottet væk allerede efter de første 20 min. Slutningen er mega uorginal og irriterede mig meget.

alt i alt 2/6 stjerner :( æv æv.

De to stjerner gives for det flotte visuelle udtryk som Burton har givet "wonderland" samt katten som er rimelig underholdende.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#3352 tiany 14 år siden

Fanboys
Jeg ved at den har fået en del blandede anmeldelser da den kom ud, men jeg morede mig dog rigtig godt. Og den er da total geeky - I love it!

Alle de fantastiske cameos/mini-roller:
Seth Rogen, Danny Trejo, Billy Dee Williams, Carrie Fisher, Kevin Smith,
Jason Mewes og Ray Park

Og de dejlige referencer til andre Lucas film og nørderier i det hele taget.

Hele opbygning omkring hvorfor vores helte skal til Skywalker-ranch virker lidt søgt, men det er vel egentlig heller ikke det som det hele går ud på, det handler om rejsen.
Og hvem husker ikke forventningens glæde til den film, der desværre skulle vise sig at være den svageste i Star Wars universet.

4/6
Valar morghulis
Gravatar

#3353 filmz-Utyske 14 år siden

#3352 -

Du glemte..
.. Zak Knutson aka "The Sexy Stud" fra Clerks II - ham der er på toilettet med Mewes. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3354 tiany 14 år siden

#3353 Du har selvfølgelig ret, ham glemte jeg :)

Og en lille tilføjelse - hvis man ikke kan lide Star Wars, skal man ikke se Fanboys, man vil sikkert ikke forstå halvdelen af de jokes der er med i filmen.
Valar morghulis
Gravatar

#3355 wimmie 14 år siden

Helt enig - jeg var også ganske underholdt af Fanboys - som SW-fan (de gamle) synes jeg jo den var helt fantastisk med alle de små hints, jokes og cameos.
- Og så naturligvis slutningen :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3356 Kiksmann 14 år siden

The perfekt storm

Igen en film som ikke behøver en større intro.
Egentlig skulle jeg have set Batman men konen ville også se film så vi fandt den her frem.
Første gang jeg så den, var jeg meget positiv over filmen, men historien holder mig ikke nær så fanget denne gang.
Dog ser den og lyder meget bedre på BD.

3/6
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#3357 dyg 14 år siden

@Bruce - Uh det lyder godt! Jeg må hurtigst muligt få købt WTWTA.

#3352-55 - Jeg var også super godt underholdt af Fanboys, dejlig lille film :-)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3358 lagoni 14 år siden

Mht Fanboys, så er jeg ikke rigtig Star Wars-fan. Jeg tror aldrig jeg har set en af dem sammenhængende, men synes de virker ok, men jeg elskede stadig Fanboys. Tror ikke man behøves være fan af Star Wars, bare have en smule nørd i sig (nej, ingen jokes her), der er mange andre referencer end SW.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3359 filmz-Utyske 14 år siden

#3358 -

Ganske enig, jeg havde tre veninder med inde og se den i biffen og kun én af dem havde set de gamle film, før vi så den og de morede sig alle tre. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3360 evermind 14 år siden

lagoni (3358) skrev:
Tror ikke man behøves være fan af Star Wars, bare have en smule nørd i sig (nej, ingen jokes her)

Haha, du sa... øh, nevermind.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: