Gravatar

#671 elwood 15 år siden

Fantastisk Afsnit af Life, med gæstevisit af Robin Weigert 8-)

Virkelig et genialt afsnit, en gruppe unge deltager i et socialt eksperiment, hvor de skal agere henholdsvis Vagter og fanger, og der sker self. et mord, som Charlie Crews og Dani Reese skal opklare

Og Charlie Crews får taget "væggen" i brug igen.

Generelt var det bare et rigtig godt afsnit.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#672 Slettet Bruger [1838401760] 15 år siden

Benjamin Button. Jeg skriver måske et mere uddybende indlæg i anmeldelsestråden på et tidspunkt, men min holdning til den kan kort opsummeres:

1. halvdel: Meget stemningsfyldt, underholdende, lignede en seriøs Best Picture Oscar-kandidat ud fra det.

2. halvdel: Helvedes langtrukken, småkedelig.

Jeg ligger omkring 6/10. Overordnet nogenlunde, men virkelig svingende med et højt topniveau og lavt bundniveau.
Gravatar

#673 elwood 15 år siden

Ser ud til det ikke bare var tomme løfter det er hvertfald Miami Vice: Golden Triangel part II de sender nu, og sidste torsdag var det Part I.

8-)

Jeg vender tilbage.
Gravatar

#674 Michael Andersen 15 år siden

Sådan, de lytter til kritikken. Så derfor sender jeg lige en mail til dem og brokker mig over at de nu igen sender Part II ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#675 elwood 15 år siden

Haha for satan Michael, du kan da også altid stille dig på tværs 8-)

sku du ikke heller skrive til DR2 og få dem til og lave et program kun om Jerry Goldsmith.

Jerry, Jerry, Jerry.
Gravatar

#676 Michael Andersen 15 år siden

Ja da, en temalørdag på DR2: Fra nymfe til [url= - et portræt af Jerry Goldsmith 8-)
Gravatar

#677 elwood 15 år siden

Det minder mig om dengang jeg havde Star! altså den der tv kanal, så var der en weekend Tema med kendte themes til film, hvor man havde interviewet forskellige komponister om deres bidrag og hvo'en de kom på det, f.eks. manden bag Rocky themet (jeg er ikke så hardcore til de navne, men der sikkert nogen som kan huske hvem han er) John Williams, mener også Jerry Goldsmith var med i det, og en helvedes masse andrer jeg ikke kan navne på, fortalte alle sammen historie om dengang da de fandt ud af THEMET.

Jeg kan bare huske jeg sad klinet til skærmen stortset hele den weekend 8-)

Nå aftens afsnit, Miami Vice Golden triangel part II

Vi lægger ud med det mest geniale en Castillo i hvad må betegnes som små badebukser, der lige tager sig en svømmetur i havet.

Herefter briefes vi op på hele sagen med Lao og Castillos Kone, Castillo har haft et langt hadefuldt forhold til Lao, da han arbejde for at få Lao bag tremmer.

Det er tydligt at det er castillos afsnit det her, og Crocket og Tubbs er kun med som små bi personer, til de små gøremål Castillo ikke vil lave selv.

Lao er en snu satan, som har venner indefor CIA, og det gør at han er svær og få ram på, meeen mon ikke den kære Castillo nok skal få fikset dette.

Synes ikke der er så meget rigtig og skrive om selve afsnittet her, uden og spoile for meget.

Switek og Zito er igen comic biroller, håber lidt på de udvikler sig bare en smule senere hen.

Må lige se og få købt serien her i næste måned.

Gravatar

#678 Michael Andersen 15 år siden

#677 Lyder spændende. Det ville jeg gerne have set. Altså ikke genudsendelsen af Miami Vice, men det der Star-program ;) Hvis du engang finder det/klip fra det på nettet må du lige sige til.

Bill Conti er manden bag Rocky-temaet.
Gravatar

#679 elwood 15 år siden

#678 Yep skal prøve og se om jeg kan komme i tanker om hvad det hed, og hehe jeg sagde jo der var nogen som sikkert ku hans navn 8-)
Gravatar

#680 Highland Park 15 år siden

#673: Tillykke med resultatet af Elwood-effekten. :)

Vi skal nok sende alle vores personlige tv-relaterede sager til dig fremover, så du kan sikre, at retfærdigheden sker fyldest!
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: