Gravatar

#3461 filmz-jonasgr 14 år siden

Apropos Eastwood, så skulle hans næste projekt angiveligt omhandle J. Edgar Hoover.
http://www.hitfix.com/blogs/2008-12-6-motion-captu...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3462 MOVIE1000 14 år siden

Knowing (SPOILER)

jeg havde hørt at den skulle være rimelig god iforhold til hans andre film, men det kan jeg virkelig ikke se i denne film. Jeg synes det gik alt for hurtigt, med hvordan Cage opdager datoerne, det virkeede alt for urealistisk, det samme med rumvæsnerne?, men 2 ting skal filmen have meget ros for 1. Cage skuespiller præsentation 2. Effekterne/action. jeg følte jeg så en blanding af 2012, Indiana Jones og krystalkraniets kongerige, The day the earth stood still og National Treasure, men det var alligvel rart med noget anderledes, men det var som om det mislykkedes i slutningen.

2/6 en stjerne for Cage og for effekterne/action

Fanboys

Lige fra den første nyhed herinde med Fanboys har jeg glædet mig til at se den, jeg blev både overrasket og skuffet. Jeg følte de prøvede at gøre filmen lidt langtrukket, med en lang køretur, men så overraskede køreturen mig allivel selvom filmen bruger det meste tid på den tur, det var især underholdende at se hvordan en flok Star Wars fans ville have det sammen med en flok Star Trek fans. Der var en masse sjove scener i filmen, men jeg synes godt der kunne have været nogle flere sjove Star wars scener, da jeg fik et indtryk at der var blevet lavet ligeså meget sjov med Star trek.

4/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3463 filmz-Bruce 14 år siden

#3461 Åhhh clusterfuck! Den mand er der lavet så mange TV serier over og hans liv og intriger endevendt fra yderst til inderst. Absolut materiale nok og kan også blive interessant, men jeg havde håbet på noget anden :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3464 Bobby Singer 14 år siden

Alice In Wonderland 3D

Hvis det ikke havde været for det visuelle og et par enkelte gode biroller, havde den her film været en af de kedeligste jeg har set længe. Historien er ærlig talt ikke særligt spændende og det gør det ikke bedre at der lige skal smækkes en action sekvens ind i slutningen for lige at live det hele op lidt op. Det er som om at for hver film Tim Burton har instrueret efter år 2000 er en lille smule af magien forsvundet for hver film. Det er en sær mekanisk oplevelse at se "Alice In Wonderland", det ligner og lyder, Danny Elfmans musik er tilgengæld ganske suveræn, som en Tim Burton, men magien mangler bare. Filmens højdepunkter er uden tvivl det visuelle, Danny Elfmans musik og Cristopher Lee's dybe stemme som er med i omkring 10-12 sekunder, men sikke nogle sekunder, manden har jo en af de fedeste stemmer ever. Mia Wasikowska gør dog også et ganske fint job som Alice og så er hun delvis afklædt gennem store dele af filmen, det hjælper også lidt på det.

Jeg gider heller ikke se Johnny Depp eller Helena Bonham Carter i en mere Tim Burton film, det er kraftedeme ved at være for kedeligt og forudsigeligt det hele. Prøv nu lige at udfordre dig selv lidt Burton!

2/6
Idjit
Gravatar

#3465 MOVIE1000 14 år siden

District 9

Jeg havde ikke rigtig nogen fornemmelse for hvordan filmen ville blive, men jeg blev lidt skuffet i starten, med det dokumentar halløj men det ændrede sig heldigvis, også er det som om man bliver blæst med gode effekter og utrolige action scener som man ikke lige havde set komme, også synes jeg at selve miljøet er rigtig godt lavet. Jeg ved ikke rigtig om jeg kunne ldie slutningen, det er som om den ligger op til en 2ere, men så alligevel ikke, jeg synes det var utrolig synd at den ikke vandt oscar for bedste visuelle effekter.

helt klart en som alle bør se :)

5/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3466 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

E.T. - The Extra-Terrestrial

Ude i en skov ved en typisk idyllisk 1980'er forstad i Californien ankommer et rumskib, og et rumvæsen bliver glemt.

Filmen viser ikke meget af sin alder, og der er både drama, uhygge, spænding og lidt romantik.

Mest vigtig er John Williams.

10/10
Gravatar

#3467 Lord Beef Jerky 14 år siden

Alice In Wonderland (3/6) - Jeg styrede direkte udenom 3D'en bevidst, da alle jeg kender har kritiseret denne i denne film. Ellers har jeg ikke så meget at sige andet end: gid Burton havde lavet denne film umiddelbart efter Beetlejuice. Med nogle Jim Henson dukker havde det hele fungeret fremragende. CGI'en i denne film ødelagde illusionen for mig fuldstændig, da den var virkelig tam. Der er naturligvis stadig steder, hvor det visuelle virkelig fungerer, men hovedsageligt var det nu stadig en skuffende omgang... mest af alt fordi at en så absurd fortælling endte med at føles alt for genkendelig og slet ikke forunderlig og interessant. Tempoet var alt for højt, og der var nærmest kun plads til plotudvikling fremfor at udforske universet og skabe en stemning. Øv.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3468 Michael Andersen 14 år siden

Kan I ikke skrive jeres meninger om de nye film i anmeldertrådene som hører til filmene i stedet for her? Eller også lige copy/paste dem der over?

For jeg synes da det er ærgerligt at jeres brugeranmeldelser på denne måde 'forsvinder'. Spol tiden et halvt år frem: Hvorfor skrev Lord Beef Jerky ikke om "Alice In Wonderland"? Det gjorde han da også, din klovn, det var på side 70, indlæg nummer 3467 i What We Saw - Number 18'teen!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#3469 Lord Beef Jerky 14 år siden

#3468 Nå nå, hvis det skal være på den måde =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3470 Michael Andersen 14 år siden

#3469 Good boy :) Anmelder-trådene bliver også lidt ensformige, hvis de mest handler om hvordan man sviner anmelderens café latte-filmsmag til ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: