#3450 - jeg tvivler også på, at nogen af hans 90'er film kan rykke ved den top3...The Rookie(med den fantastiske danske titel, Koldt Bly og Varme Øretæver), White Hunter Black Heart og A Perfect World er værd at se, men ingen af dem er superfede
Øv, nu er jeg skuffet. Jeg havde lige set frem til at have endnu en Cage-film at rakke ned, men sådan skulle det åbenbart ikke være. Den er slet ikke perfekt, men den egentlig lidt fjollede historie (synskhed - og det andet der er med - er for mig bare fjollet) blev solgt overbevisende og det er egentlig flot udført det hele. Lidt overdrevent skuespil til tider, men i det store hele en ok film.
Jeg svinger lidt mellem 3 og 4 ud af 6. Når jeg tænker over filmen må jeg gentage ordet 'fjollet' (de der mænds udseende, tilfældigheder og hele ideen virker bare skørt), men på en eller måde fungerer det. Det havde jeg ikke troet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#3455 Det er nok derfor Bruce er vild med den :) Jeg synes også Knowing er en udemærket film, om end den bliver lidt for fjollet i den allersidste scene.
Mht Changeling så har jeg med vilje undgået den fordi jeg ikke kan udstå Angelina Jolie - synes hun er elendig som skuespiller som kun bliver valgt til filmroller fordi hun tilsyneladende er verdens lækreste kvinde og kan slet ikke forestille mig hende i en seriøs film. Synes hun virker fejlcastet, da hun jo bestemt ikke ligner en kvinde fra 30'erne eller hvornår det er filmen foregår.
Det er faktisk det der taler lidt imod Angelina Jolie, at hun bliver betragtet som et sexsymbol. Jeg tror sgu hun har haft svært ved at træde ud af det billede i forhold til sine filmroller. Jeg synes hun er rigtig dygtig og nu er hun også begyndt at få de rigtige filmroller, i stedet for sådan noget som Tomb Raider hvor hun er blevet hyret udelukkende pga. sit udseende.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Synes bare ikke jeg har set hende lave noget som helst overbevisende endnu og synes ikke hendes udseende passer til rollen. Men man har selvfølgelig lov til at tage fejl og ændre mening senere så måske skulle jeg se den hvis jeg støder på den. :-)
#3451 Guts 14 år siden
2: Million Dollar Baby
3: Mystic River
Er lidt i tvivl om 2'eren og 3'eren står rigtigt?! Måske skal der byttes om.
#3452 Skeloboy 14 år siden
#3453 wimmie 14 år siden
1. Changeling
2. Unforgiven
3. Million Dollar Baby/Mystic River (ligger vist på samme niveau tror jeg - begge kunne godt bruge et gensyn)
#3454 filmz-Bruce 14 år siden
2. Unforgiven
3. Mystic River
4. Million Dollar Baby
#3455 lagoni 14 år siden
Øv, nu er jeg skuffet. Jeg havde lige set frem til at have endnu en Cage-film at rakke ned, men sådan skulle det åbenbart ikke være. Den er slet ikke perfekt, men den egentlig lidt fjollede historie (synskhed - og det andet der er med - er for mig bare fjollet) blev solgt overbevisende og det er egentlig flot udført det hele. Lidt overdrevent skuespil til tider, men i det store hele en ok film.
Jeg svinger lidt mellem 3 og 4 ud af 6. Når jeg tænker over filmen må jeg gentage ordet 'fjollet' (de der mænds udseende, tilfældigheder og hele ideen virker bare skørt), men på en eller måde fungerer det. Det havde jeg ikke troet.
#3456 tiany 14 år siden
Jeg synes også Knowing er en udemærket film, om end den bliver lidt for fjollet i den allersidste scene.
#3457 McPeter 14 år siden
#3458 Skeloboy 14 år siden
#3459 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#3460 McPeter 14 år siden