Nu begynder serien at tage form. Efter kvalerne med første afsnit, er jeg nu ved at affinde mig med, at begivenhederne er det centrale og persongalleriet kommer og går. De amerikanske marines på Guadalcanal, må nu se sig afskåret fra forsyninger udefra, eftersom flåden blev jaget væk af japserne. Imens er japanerne ved at bringe tusindtals af japsere ind på øens anden halvdel og de dominerer havet og luften.
Det er dog ikke for ingenting, at dette var the worlds greatest generation og det kommer bl.a. til udtryk i en 10 minutters nattesekvens med kamphandlinger i junglen, som skaber helte, som får Arnold i Predator til at ligne en slapssvans. Det er vanvittig intenst produceret og jeg er ikke i tvivl om, at denne serie vil ryge på ligeså mange gang som BoB er blevet det. Eneste ankepunkt er en ca. 42. minutters spilletid, når snak, intro og end credits er pillet af.
Glæd jer!!!
Afsnit: 10/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har lige fundet dette klip på [url= som dokumenterer John Basilones bedrifter på Guadalcanal, som var midtpunktet i afsnit 2. Det er bl.a. Tom Hanks som forklarer.
Fucking supermand!
#3628 Det er en eksemplarisk god serie af sin slags. Produktionen utrolig. Variationen i afsnittene ligeså. Godt cast af ukendte skuespillere. Og så med en god intro og god afslutning. Serie: 10/10, Video: 8/10 og Audio: 9/10
#3624 Spændende. Spielberg og Hanks strikes again, ser det ud til. Ikke blot baseret på dit indtryk, men de mange gode indtryk fra anmelderne. Man finder nok ikke mange indenfor Hollywood som er mere passioneret i forhold til dette emne end dem. Dejligt at der er nogle som stadigvæk gider at ofre tid og penge på emnet.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#3621 Skeloboy 14 år siden
#3622 filmz-Bruce 14 år siden
#3623 Kruse 14 år siden
#3624 filmz-Bruce 14 år siden
Nu begynder serien at tage form. Efter kvalerne med første afsnit, er jeg nu ved at affinde mig med, at begivenhederne er det centrale og persongalleriet kommer og går. De amerikanske marines på Guadalcanal, må nu se sig afskåret fra forsyninger udefra, eftersom flåden blev jaget væk af japserne. Imens er japanerne ved at bringe tusindtals af japsere ind på øens anden halvdel og de dominerer havet og luften.
Det er dog ikke for ingenting, at dette var the worlds greatest generation og det kommer bl.a. til udtryk i en 10 minutters nattesekvens med kamphandlinger i junglen, som skaber helte, som får Arnold i Predator til at ligne en slapssvans. Det er vanvittig intenst produceret og jeg er ikke i tvivl om, at denne serie vil ryge på ligeså mange gang som BoB er blevet det. Eneste ankepunkt er en ca. 42. minutters spilletid, når snak, intro og end credits er pillet af.
Glæd jer!!!
Afsnit: 10/10
#3625 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3626 filmz-Bruce 14 år siden
#3627 filmz-Bruce 14 år siden
Fucking supermand!
#3628 MMB 14 år siden
Wow, nu begynder jeg at glæde mig.
Hvad giver du til sammenligning Band of Brothers i karakter?
#3629 filmz-Bruce 14 år siden
#3630 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"