Gravatar

#4181 Takfornu 15 år siden

# 4180 Ja, enig i det ikke er hans bedste, men den grænser til hvad nogen måske vil kalde Guilty Pleasure ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#4182 filmz-Bruce 15 år siden

#4180 og 82 INDEHOLDER SPOILER:

Et 10 minutters HD klip af [url= scener[/url] til Wang Chungs musik.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4183 Takfornu 15 år siden

# 4182 Nice - Tak endnu en gang for nogle gode filmdage :) Spoiler for andre, men ikke os ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#4184 filmz-Bruce 15 år siden

#4183 Selv tak :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4185 Sweetiebellefan 15 år siden

Orphan
Et charmerende barn bliver adopteret af en familie, men hun gemmer nogen uhyggelige overraskelser.

En af de bedste gysere fra sidste årti.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4186 jessup 15 år siden

Måtte opgive La reine Margot efter en god time - røvkedelig fransk flødeskum hvis emne burde fænge nok til et helt gennemsyn. Prøvede at se den for år tilbage, det er åbenbart en film der aldrig vil blive set helt til ende af mig.
This is just until June
Gravatar

#4187 Skeloboy 15 år siden

#4186 - så den for en del år siden, og husker den som rigtig god...men det er også mere end 12 år siden
Gravatar

#4188 Collateral 15 år siden

Legenden om jordhavet:

Jeg har hørt så meget positivt om denne, og instruktørens andre, film at jeg nu måtte have set den. Jeg blev da heller ikke skuffet. Overdådig billedside. Musik der kan måle sig med (og overgå visse) enhver af de store hollywood produktioner, og en historie der er smuk, symbolsk og dybere end man først tror. Jeg var dybt imponeret. Jeg ER dybt imponeret. Og så er jeg for øvrigt pjattet med sangene deri - de er simpelthen så smukke.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4189 Skeloboy 15 år siden

#4188 - den er også rigtig fed. Mange af dem, der kritiserer den, sammenligner den med bogen, og det er helt forkert, IMO. Synes dog ikke den er på højde med andre Ghibli-film, men bestemt heller ikke den dårligste.
Gravatar

#4190 Lord Beef Jerky 15 år siden

#4188 Jeg synes nu højst den var ok... og instruktøren har mig bekendt ikke lavet andre film?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: