Gravatar

#4251 jessup 15 år siden

Jeg fik Johnny Guitar for et par uger siden - nu glæder jeg mig fanme!
This is just until June
Gravatar

#4252 filmz-Bruce 15 år siden

The Wire sæson 1

Særklasse politi serie, som formår at holde det høje niveau afsnit efter afsnit. Fik med det samme bestilt sæson 2 hos Pacific.

Serie: 8.5-9/10
Video: 9/10
Audio: 9/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4253 Benway 15 år siden

Undertegnedes radio-anmeldelse af (eller skulle jeg mon sige advarsel mod?) Sex and the City 2:

http://www.radio-koege.dk/Indslag%20i%20player/201...

Nu er I i hvert fald grundigt advaret. ;)

Alternativt link
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4254 elwood 15 år siden

Er meget spændt på din reaktion på sæson 2, da den udforsker et hel nyt område med karaktere.

Men yep The Wire er satme noget af det ypperligste jeg har set af serier.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4255 duuk74 15 år siden

Synes ikke s2 helt holdt spændingsniveauet, men s3 var endnu en 10/10 i min bog.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#4256 elwood 15 år siden

Nej Sæson 2 tager en lidt anden vinkel på tingene, men jeg endte og holde en del med de nye personer der introduceres.

Og spoiler

Især faren's skæbne påvirkede mig en del, han var ja lidt en fusker/forbryder, men in the end var han jo blot en familie far der ville det bedste for sine sønner, scenen i slutningen hvor hende betjenten køre forbi hans skur og han ikke kommer ud som han plejer, fordi han er blevet dræbt, er stadigvæk lige stærk hver gang jeg ser den.

Men ja Sæson 3 er ypperlig, især Carcetti træder i karakter her.
Gravatar

#4257 RFriis 15 år siden

Jeg synes også, sæson 2 haltede lidt indledningsvis, hvor de nye karakterer skulle præsenteres, men jeg skal love for, at den fandt fodfæste undervejs. Ligesom elwood fandt jeg navnlig sæsonens slutning stærk.

Jeg må snart til at tage hul på sæson 3.
Gravatar

#4258 duuk74 15 år siden

Hov..fik da vist byttet om på sæsonerne. S2 er også fantastisk, og som elwood skriver, meget rørende. Det er S3 jeg ikke fandt så interessant, men S4 hvor den kommer stærkt igen.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#4259 elwood 15 år siden

hehe synes nu stadigvæk sæson 3 har sine gode punkter, som nævnt carcetti som jeg i starten hade, gik hen og blev ret intressant.

Hehe godt og høre med sæson 2, jeg studsede da også lige lidt.

Frank Sobotka, og Major Valchek's lille fejde morede jeg mig en del over, hvor de hver især udnytter den magt de har, Valchek's Surviliance van der kommer på en lille jord omrejse 8-)
Gravatar

#4260 elwood 15 år siden

Yo Dawg aright true that

kan ikke passe vi snakker om The Wire uden lige og få lidt af dialekten på 8-)

Skriv ny kommentar: