Gravatar

#4661 filmz-Bruce 15 år siden

Kan godt lide din passion for de ældre film og ikke mindst film noir'erne!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4662 filmz-jonasgr 15 år siden

#4660 Det behøver nu heller ikke at være en hel udredning for at jeg er tilfreds. Det jeg egentlig blot mente er at karakterer ikke kan stå alene :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4663 MOVIE1000 15 år siden

#4656 Jah nu er BD jo mere end HD :) og jeg (og en del andre enige i) synes at designet er utrolig godt lavet, jeg bliver stadig utrolig bange/overrasket over de gode effekter:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4664 Bony 15 år siden

MOVIE1000 (4663) skrev:
#4656 Jah nu er BD jo mere end HD :) og jeg (og en del andre enige i) synes at designet er utrolig godt lavet, jeg bliver stadig utrolig bange/overrasket over de gode effekter:)

Designet? Hvilket design?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4665 Skeloboy 15 år siden

#4663 - hvad mener du med design? og apropos effekter, så ser jeg meget få film, hvor effekterne spiller en rolle.
Gravatar

#4666 MOVIE1000 15 år siden

#4665 hvad jeg mener? det var dig der skrev det:)
men uhyrets forskellige looks
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4667 Skeloboy 15 år siden

#4666 - troede du snakkede om BD-design...
Gravatar

#4668 gi-jones 15 år siden

DarkLight (4644) skrev:
After Life
er den helt ny, eller hedder den noget andet på dansk?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4669 Sweetiebellefan 15 år siden

Survival of the Dead

Romero zombie feberen fortsætter med denne gyser der foregår på en ø i det nordlige USA, hvor menneskene både er i krig mod hinanden og zombier.

En overraskelse fra årets Venedig festival, men på trods af de lunkne anmeldeser kan denne kolde gyser dog godt nydes i varmen.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4670 gi-jones 15 år siden

Da jeg har været hundesyg de sidste par dage, har jeg fået set, og genset en masse film:

Titanic: 6/6
Stadig fantastisk film. Jeg er revnende ligeglad med den generelle stemning omkring James Camerons største værk her, den er og bliver fantastisk, og jeg forstår så udemærket hvorfor han valgte at holde sig i Hollywoods baggrund så længe efter den. Det ville simpelthen have været tåbeligt at prøve at toppe den, selvom mange studiebosser sikkert gladeligt ville have givet ham muligheden og midlerne til det.

The Bourne Identity: 4/6
En hæderlig actionfilm, som jeg har set en god håndfuld gange før. Det er dog længe siden, og jeg må sige at den ikke rigtigt er ældet med ynde. Historien er lidt banal, og især deres tech-ævl er lidt i overkanten. Den startede en trend eller to i sin tid, men er blevet overgået mange gange siden.

Saw: 4/6
Endnu en hæderlig film, der ikke rigtigt vinder ved gensyn. Man fornemmer instruktørens manglende erfaring i de til tider ret overspillede karakterer, og det hæderlige twist der oprindeligt solgte oplevelsen, har selvsagt ikke helt samme charme anden gang.

The Last Boy Scout: 4/6
Havde aldrig set den her før, og købte den på opfordring af et par stykker herinde. Jeg må sige, at jeg var tæt på at gå i Bruce Willis-mode og opsøge de ansvarlige personligt, da det gik op for mig at jeg var blevet lokket til at købe en film med Damon Wayans i en af de bærende roller, men når sandheden skal på bordet så er hans ulidelige stemmeføring og håbløse talentmangel tilsyneladende en komplikation der er tilstødt senere i hans karriere. I hvert fald er filmens problem ikke ham.
Dermed ikke sagt at den ikke har problemer. Hele konceptet bærer tydeligt præg af, at være et meget slet skjult forsøg på at kopiere Lethal Weapon's succes. Men hvor Mel Gibson og kompagni formåede at balancere på en meget fin linje imellem komedie og alvorlig actionfilm snubler Last Boy Scout gentagende over sine egne fødder. Den flyder over af vittige punchlines, men nogle af dem er mildest talt malplacerede ovenpå dødsfald og begivenheder der skal forestille at være tragiske og alvorlige. En film, der ikke helt ved hvad den vil, men som alligevel er seværdig, om ikke andet så for Bruce Willis i den rolle som ubarberet tømmermandsplaget actionhelt som han nu engang er født til at spille.

Batman Begins: 5/6
Endnu et gensyn. En rigtig flot præstation der ikke uden grund fornyede superhelte-genren, men som blegner fuldstændig i forhold til sin langt mere stilsikre og gennemførte storebror The Dark Knight.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: