#4670 - Last Boy Scout er nok en af de største guilty pleasures der findes - fantastisk underholdning - især hvis man sidder nogle gutter og drikker pilsner. :-)
Formidabel afslutning på anden sæson og langt bedre afrundet end sæson 1. Kan simpelthen ikke komme på noget, som ikke virkede optimalt. Elsker seriens detaljegrad mhb. på efterforskningsarbejdet og dialogen mellem de involverede tog også lige et skridt op i mindeværdig humor, uden at være one liner domineret.
Intet er givet i denne serie og der følges ingen skabelon for, hvorledes man ender en sæson. Synd dog, at Mcnulty faktisk har været mere birollekarakter end i centrum, men det er samtidig en af styrkerne, at castet er besat stærkt og alle roller får kvalitetstid.
Hentede en lidt svag start op og ender slutteligt på
9/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Vi har lige genset Into The Wild. Den film er fantastisk og har et af de fedeste soundtracks! Som første gang jeg så filmen var der egentligt kun én scene der irriterede mig lidt og det var mødet med de to danske hippier Mads og Sonja (spillet af Thure Lindhardt og Signe Olsen). Det var alligevel jævnt kikset, men acceptabelt når nu resten af filmen er så god som den er. :-)
Karakter: 5/6.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#4677 Jeg tror vi danskere har det sværest med danskere i udenlandske film og er for hårde mht. accent etc. Hvis Mads Mikkelsen, Ulrich Thomsen, Svend Ole og andre virkelig lød i andres ører, som vi hører det, så tror jeg ikke de ville få rollerne :)
Derudover er jeg helt enig med dig omkring Into The Wild. Det er en meget smuk film! Hal Holbrook spiller eventyrligt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4678 - Jeg ved nu ikke rigtigt om det var deres accent der var problemet. Det var vel i grunden som man kunne forestille sig, at to danskere ville kunne lyde på udebane. Jeg tror måske bare, at det var det her 'danske hippie flip' og så en overgearet Thure Lindhardt, hvilket måske ikke var den bedste cocktail. Det skar efter min mening lidt et lille skår i filmen, men det var selvfølgelig blot et lille skridt på hans rejse fra civilisationen til ødemarken, så det var så lille en detalje, at det slet ikke tog glæden fra mig ved synet af filmen. Men helt enig i, at Holbrook i rollen som Ron Franz er fantastisk. Samtalen i bilen, inden Mr. Supertramp tager videre gav mig sgu tårer i øjnene. Et hjerteskærende, men stadig utrolig smukt øjeblik, i en film fyldt af følelser og dybe øjeblikke. En poetisk dannelsesrejse, ikke kun geografisk men også i sind og sjæl. Fabelagtigt!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#4671 Sweetiebellefan 15 år siden
Så er Shrek vendt stærkt tilbage, og denne gang bliver alting vendt op og ned hvor Shrek ender i en verden der ligner noget fra Ruslana og Conan.
10/10
#4672 chronaden 15 år siden
#4673 McPeter 15 år siden
#4674 Sweetiebellefan 15 år siden
Andy's legetøj kommer endelig til live igen, men drengen er så stor at han skal flytte.
I mellemtiden får de levende legetøj andre børns kærlighed at føle, men mange er lidt for vilde med tingene.
Langtrukken og overvurderet, men en feel good komedie som kan anbefales til enhver, og jeg gætter på en stor change for et par Oscars.
8/10
#4675 filmz-Bruce 15 år siden
Formidabel afslutning på anden sæson og langt bedre afrundet end sæson 1. Kan simpelthen ikke komme på noget, som ikke virkede optimalt. Elsker seriens detaljegrad mhb. på efterforskningsarbejdet og dialogen mellem de involverede tog også lige et skridt op i mindeværdig humor, uden at være one liner domineret.
Intet er givet i denne serie og der følges ingen skabelon for, hvorledes man ender en sæson. Synd dog, at Mcnulty faktisk har været mere birollekarakter end i centrum, men det er samtidig en af styrkerne, at castet er besat stærkt og alle roller får kvalitetstid.
Hentede en lidt svag start op og ender slutteligt på
9/10
#4676 filmz-Utyske 15 år siden
Det er da mit indtryk at den generelle stemning, både her på Filmz og ude i den store verden er, at folk godt kan lide det.
Jeg synes da bestemt at jeg tit befinder mig i en mindretalssituation, når jeg udtaler mig om at jeg ikke kan lide den.
#4677 Bony 15 år siden
Karakter: 5/6.
#4678 filmz-Bruce 15 år siden
Derudover er jeg helt enig med dig omkring Into The Wild. Det er en meget smuk film! Hal Holbrook spiller eventyrligt.
#4679 Bony 15 år siden
#4680 filmz-Bruce 15 år siden
Du har helt ret. Det er en film, som i den grad rører én. Bør også få den set igen!