Enig! Så absolut Robin Williams' bedste præstation. Han er satme creepy og gør det 100% overbevisende - man glemmer helt at det er den samme der spiller Mrs. Doubfire ;p
Jeg synes han har lavet et par ok sjove komedier, men de bedste komedier er dem der stadig har noget alvor i sig - eller film som Death to Smoochy hvor humoren er sort som kul ;) Ellers er det i film som Insomnia, The Night Listener, Dead Poets' Society og Good Will Hunting hvor han gør det allerbedst.
One Hour Photo skal forresten skrives på "Must have" listen. Nogen der ved om den findes på bluray?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
nu når vi snakker om ham så så jeg en film med ham for en del år siden der blev vist på tv, men kan ikke huske hvad den hed eller fidne den nogen steder. Det er en komedie hvor han går til psokolog, men da psokologen rejser, følger han efter dem, og psokologen er ved at være træt af ham, mens psokologens familie begynder mere og mere at kunne lide ham???
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Wimmie - Checkede Amazon på kryds og tværs...ingen One Hour Photo på bluray ihvertfald.
Movie1000 - Du tænker helt klart på What About Bob? med Bill Murray, som andre også har nævnt. En af de bedre imo, alene introen kan få mig til at småklukke.
Jeg har dog også altid haft en svaghed for Richard Dreyfuss...Helt På Spanden I Beverly Hills og Stakeout er virkelig et nostalgiske trip.
#5171 wimmie 15 år siden
Enig! Så absolut Robin Williams' bedste præstation. Han er satme creepy og gør det 100% overbevisende - man glemmer helt at det er den samme der spiller Mrs. Doubfire ;p
Jeg synes han har lavet et par ok sjove komedier, men de bedste komedier er dem der stadig har noget alvor i sig - eller film som Death to Smoochy hvor humoren er sort som kul ;)
Ellers er det i film som Insomnia, The Night Listener, Dead Poets' Society og Good Will Hunting hvor han gør det allerbedst.
One Hour Photo skal forresten skrives på "Must have" listen. Nogen der ved om den findes på bluray?
#5172 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5173 MOVIE1000 15 år siden
hvor han går til psokolog, men da psokologen rejser, følger han efter dem, og psokologen er ved at være træt af ham, mens psokologens familie begynder mere og mere at kunne lide ham???
#5174 wimmie 15 år siden
Jeg tror det er Bill Murray du tænker på der....
#5175 Highland Park 15 år siden
#5176 wimmie 15 år siden
#5177 elwood 15 år siden
What about Bob?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5178 misuma 15 år siden
Movie1000 - Du tænker helt klart på What About Bob? med Bill Murray, som andre også har nævnt. En af de bedre imo, alene introen kan få mig til at småklukke.
Jeg har dog også altid haft en svaghed for Richard Dreyfuss...Helt På Spanden I Beverly Hills og Stakeout er virkelig et nostalgiske trip.
#5179 misuma 15 år siden
http://www.imdb.com/video/imdb/vi2697070105/
U like?
#5180 Kruse 15 år siden
Me like!