Gravatar

#5301 Skeloboy 14 år siden

#5300 - du er ikke den eneste. Synes også den havde meget få momenter. Og slutningen er præcis ligeså ringe og forudsigelig, som man kan forvente af enhver halvringe amerikansk komedie....3/10
Gravatar

#5302 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg fik genset "Kick-Ass" i går og den var ligeså underholdende som første gang.

Den er et godt eksempel på en film der overgår tegneserien, da den ikke har mistet sin edge, men man har faktisk lavet en bedre historie, gjort visse karakterer en smule mere interessante og man slipper for at se på halvkedelige billeder, tegnet af John Romita Jr.

Det varer nok ikke så længe før den ryger i afspilleren igen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5303 Batsy 14 år siden

ROBOCOP 2

Så jeg den og den var enlig på højde med den første, og det enlig utrolig hvordan de effekter som, Robocop 2, ED 209, er godt lavet! selvom den er fra 80 erne, IM IMPRESSED

og de sidste scener er klart det bedste!

Meget god action film, som jeg kan sagtens se igen!, Robocop er sådan set på høje med terminator 2! IMO!

5/6!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5304 Lord Beef Jerky 14 år siden

Efter at have hjemvendt fra USA, hvor biografoplevelserne ganske enkelt er en million gange bedre end dem i Danmark (perfekt lyd og billede og ingen der småsnakker), smider jeg lige en 4/6 karakter efter både Piranhas 3D og Machete.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5305 Sweetiebellefan 14 år siden

Case 39

En pige har et opgør med sin familie, men barnet virker også besat.

Endnu en amerikansk film om et djævelsk barn, og dog er spændingen meget høj.

7/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#5306 misuma 14 år siden

Tog en spontan biograf med sønnike og så Toy Story 3. Jeg kunne skimte hans store øjne i mørket og igennem ham (og mig selv) oplevede jeg sand filmmagi.

Jeg er sgu lidt af en oddball for visse scener fandt jeg ret creepy og det samme gør sig gældende fra den første Toy Story.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5307 frankdrebin 14 år siden

Scenen med dukken der sidder på gyngen om natten, fandt jeg ekstrem foruroligende! Ved ikke om det er den samme du tænker på :)

Gravatar

#5308 Åkepool 14 år siden

EPH333 (5303) skrev:
Robocop er sådan set på høje med terminator 2!

Der er vist lige en der skal ha' vasket sin mund med sæbe ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5309 Batsy 14 år siden

5308# næææ nej du!, jeg syndes robocop 2 er en af de fedeste sc fi fortsættelser ever, eller så det bar mig det bedere lide robocop, end terminator og ja terminator 2 er meget fed ja og en rigtig god JC film ens af hans bedste sammen med Aliens!

Men Robocop 1-2 er famne os fede efter min menning, i wil rather vaske min mund med cola, helst ik sæbe!

Skal vi sige det sådan, Robocop 1-2 er tæt på at slå Terminator 1-2 (;

No everyone, take your forks and anything and thorw them away
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#5310 filmz-Utyske 14 år siden

Åkepool (5308) skrev:
Der er vist lige en der skal ha' vasket sin mund med sæbe ;)

Sandt, RoboCop er bedre end T2. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: