Så den dengang den gik i biografen, der var min karakter 4/6. Nu har jeg lige genset den på dvd her en del måneder efter første gang jeg så den. Den underholder stadig hele vejen igennem, bringer intet nyt med, men som sagt så underholder den mig i alle 1 time og 30 min.
Skræmmende hvis det virkelig foregik det som filmen beskriver. !
En deling marineinfanterister rammer en IED (vejsidebombe) og nakker alt og alle der er i nærheden. De henretter børn og kvinder i den største blodrus.
Ud over fede action sekvenser er der faktisk en god handling, som ikke anklager de soldater der lavede denne massakre, men derimod ledelsen i det amerikansk militær.
3 x enig. Dog vil jeg nok smide en ekstra karakter på Con Air, da det er en af mine guilty pleasures. Det er dog længe siden jeg har set den. Kan den anbefales på blå? Jeg tænker specielt på om lyden er noget ved?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#5291 knipsknips 14 år siden
Så den dengang den gik i biografen, der var min karakter 4/6.
Nu har jeg lige genset den på dvd her en del måneder efter første gang jeg så den.
Den underholder stadig hele vejen igennem, bringer intet nyt med, men som sagt så underholder den mig i alle 1 time og 30 min.
stadig 4/6
#5292 knipsknips 14 år siden
Skræmmende hvis det virkelig foregik det som filmen beskriver. !
En deling marineinfanterister rammer en IED (vejsidebombe) og nakker alt og alle der er i nærheden. De henretter børn og kvinder i den største blodrus.
Ud over fede action sekvenser er der faktisk en god handling, som ikke anklager de soldater der lavede denne massakre, men derimod ledelsen i det amerikansk militær.
4/6
#5293 Sweetiebellefan 14 år siden
En vagt på et museum i New York City får travl en nat, da alt pludselig bliver levende.
Typisk Ben Stiller feel good komedie, men Robin Williams stjæler scenen.
8/10
#5294 misuma 14 år siden
#5295 Åkepool 14 år siden
Endnu en i rækken af ligegyldige danske komedier. DK er ude på et sidespor for tiden, få det rettet op.
5/10
#5296 MOVIE1000 14 år siden
#5297 knipsknips 14 år siden
Nice action film uden de store tanker bliver sat igang. John Malkovich er for cool som Cyrus The Virus :D
4/6
Se7en
Finchers nok næstbedste film efter Fight Club.
6/6
#5298 evermind 14 år siden
#5299 Bony 14 år siden
#5300 misuma 14 år siden
Hangover har sine momenter, men jeg synes den virker overhyped. Måske havde jeg bare tabt min humor den dag jeg så den.