Lost - Season 4 Nu er S5 snart på vej, så jeg skulle lige være helt opdateret. Jeg stoppede i sin tid et par afsnit inde i denne sæson, da det bare blev lidt for meget af det hele. Det fortryder jeg dog lidt nu, hvor jeg kigger tilbage, fordi S4 er virkelig god. Især er brugen af fortid/nutid ret god, og som kendetegnet for Lost, så skal man lige se mere, fordi hvad hulen foregår der!?
Sarah Connor - Season 2 Jeg må sige at det er en fornøjelse at se sæson 2. Der kan godt være enkelte dyk i afsnittene, men generelt i niveauet ret højt. Der er en rigtig god balance mellem at udvide universet, samt komme med små nik til filmene. Serien er heller ikke bange for at udfylde plothuller flere afsnit senere, samt ret gennemgribende twists.
Kampen mellem maskierne og mennesker er intens, og begge lejre har altid et øje mod fremtiden. Hvilke træk er nu klogest? Hvis vi fjerner ham nu, hvordan gavner det så vores situation i fremtiden? Denne problematik tages fint i brug i selve serien, da skak flere gange kommer op. Man føler at hvert træk er vigtigt.
Sidst men ikke mindst er der simpelthen bare scener der får en lille Terminator-fan som mig til at smile over hele ansigtet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Dybt skuffende og overvurderet film, der føles alt for lang og kedelig. Jeg tog mig selv i at kigge på uret op til flere gange mens jeg så filmen og synes ærlig talt ikke at der var særligt meget at grine af. Filmen er nok så flot animeret osv. og osv. men der skal altså mere til for at jeg føler mig godt underholdt. Det virker også som om filmen mangler noget historie, der er selvfølgelig en historie og en tydelig morale bag det hele, men jeg synes bag at selve historien er alt for tynd, den mangler en form for drivkraft og det kan gode stemmeskuespillere og god animation altså ikke rette op på. Filmen havde enkelte sjove episoder, hvor jeg trak en smule på smilebåndet. Derfor giver jeg heller ikke filmen bundkarakter, men det er sørme tæt på, for der er godt nok langt mellem guldkornene.
#533+534 Jeg ved ikke, om jeg synes, 2/6 er lige i underkanten, men jeg husker heller ikke oplevelsen som vildt engagerende. Det var i hvert fald ikke en film, hvor jeg bagefter tænkte, at jeg var nødt til at fare ud og anskaffe den ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#532 For dælen jeg glæder mig til jeg engang får den her CRT skærm kylet af HT og får en bedre en, jeg har svært ved og se hvad billedet du linker til forstiller.
med mindrer jeg går ind og justere på skærmen hver gang, jeg døjer med det samme på christians filmquiz, hvis ikke jeg lige huske og give farverne et nyk op af.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige set første afsnit af Heroes sæson 2. Det er længe siden jeg så første sæson, men historien irriterer mig allerede og husker slet ikke skuespillet som så dårligt. Men godt nok, så er der en serie mindre at følge med i.
Første sæson mistede også lidt pusten med tiden, men havde håbet det ville ændre sig her i anden. Desværre ikke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#538 Nej season 1 er stadig best minus slutningen.
Især Hiero's udvikling skuffede mig fælt.
Og ang. The Cheerleader
Muligvis lille spoiler, dog ikke plot mæssigt men stadig lidt for season 2.
Hvor mange gange kan hun går fra og synes Farmand er den ondeste mand i verden der ingen frihed giver hende, til Farmand skal ikke bestemme over mig, han har sagt det er farligt, men jeg trodser ham aligevel, det synes jeg de gør ret meget i season 2 igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#531 elwood 15 år siden
Og naa Don Johnson replaces ikken det vil Tubbs ikke bryde sig om tror jeg 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#532 DarkLight 15 år siden
Nu er S5 snart på vej, så jeg skulle lige være helt opdateret. Jeg stoppede i sin tid et par afsnit inde i denne sæson, da det bare blev lidt for meget af det hele. Det fortryder jeg dog lidt nu, hvor jeg kigger tilbage, fordi S4 er virkelig god. Især er brugen af fortid/nutid ret god, og som kendetegnet for Lost, så skal man lige se mere, fordi hvad hulen foregår der!?
Sarah Connor - Season 2
Jeg må sige at det er en fornøjelse at se sæson 2. Der kan godt være enkelte dyk i afsnittene, men generelt i niveauet ret højt. Der er en rigtig god balance mellem at udvide universet, samt komme med små nik til filmene. Serien er heller ikke bange for at udfylde plothuller flere afsnit senere, samt ret gennemgribende twists.
Kampen mellem maskierne og mennesker er intens, og begge lejre har altid et øje mod fremtiden. Hvilke træk er nu klogest? Hvis vi fjerner ham nu, hvordan gavner det så vores situation i fremtiden? Denne problematik tages fint i brug i selve serien, da skak flere gange kommer op. Man føler at hvert træk er vigtigt.
Sidst men ikke mindst er der simpelthen bare scener der får en lille Terminator-fan som mig til at smile over hele ansigtet.
#533 Bobby Singer 15 år siden
Dybt skuffende og overvurderet film, der føles alt for lang og kedelig. Jeg tog mig selv i at kigge på uret op til flere gange mens jeg så filmen og synes ærlig talt ikke at der var særligt meget at grine af. Filmen er nok så flot animeret osv. og osv. men der skal altså mere til for at jeg føler mig godt underholdt. Det virker også som om filmen mangler noget historie, der er selvfølgelig en historie og en tydelig morale bag det hele, men jeg synes bag at selve historien er alt for tynd, den mangler en form for drivkraft og det kan gode stemmeskuespillere og god animation altså ikke rette op på. Filmen havde enkelte sjove episoder, hvor jeg trak en smule på smilebåndet. Derfor giver jeg heller ikke filmen bundkarakter, men det er sørme tæt på, for der er godt nok langt mellem guldkornene.
2/6
#534 Skeloboy 15 år siden
#535 evermind 15 år siden
Jeg ved ikke, om jeg synes, 2/6 er lige i underkanten, men jeg husker heller ikke oplevelsen som vildt engagerende. Det var i hvert fald ikke en film, hvor jeg bagefter tænkte, at jeg var nødt til at fare ud og anskaffe den ...
#536 elwood 15 år siden
med mindrer jeg går ind og justere på skærmen hver gang, jeg døjer med det samme på christians filmquiz, hvis ikke jeg lige huske og give farverne et nyk op af.
#537 BN 15 år siden
... men JEG gør ikke. ;-)
#538 lagoni 15 år siden
Første sæson mistede også lidt pusten med tiden, men havde håbet det ville ændre sig her i anden. Desværre ikke.
#539 elwood 15 år siden
Især Hiero's udvikling skuffede mig fælt.
Og ang. The Cheerleader
Muligvis lille spoiler, dog ikke plot mæssigt men stadig lidt for season 2.
#540 tiany 15 år siden