Gravatar

#5661 evermind 14 år siden

Okay, men tak alligevel. Det lyder ikke helt tovligt, og mon ikke også The Last Boyscout snildt ser bedre ud end på min gamle DVD ...? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5662 misuma 14 år siden

The Last Boyscout er den slags film jeg kan se igen og igen. Jeg burde vist snart få den opgraderet fra vhs.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5663 Lord Beef Jerky 14 år siden

Den ser sikkert også bedre ud... det synes jeg sgu altid tilfældet er med BD. Jeg har dog ikke set DVDen, men synes billedet så ganske skarpt ud med enkelte undtagelser.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5664 Bobby Singer 14 år siden

Yep The Last Boyscout er sgu en fed film og man laver bare ikke den slags actionfilm mere.
Idjit
Gravatar

#5665 lyspunkt 14 år siden

The Last Boyscout har det umiskendelige aftryk af Shane Black der var forfatter til en fantastisk række film. Han har nok scoret kassen på den onde måde for en utrolig karriere med box-office-hits, men en skam, at der ikke er kommet noget fra ham i de sidste år.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#5666 Kiksmann 14 år siden

Basic Instinct gensyn på BD

Et mord begåes under en sex akt, og detektiven Nick Curran sættes på sagen. Han hvirvles ind i et net af løgne. Hans seksuelle besættelse af den mistænkte gør sagen mere kompliceret.

Basis Instinct behøver næppe den store intro, de fleste kender den, eller har hørt om den, om ikke andet så for al det ballade der var med en enkelt scene. At filmen blev et box hit, er nok mest de scener som filmen indeholder, for uden dem, minder filmen mere om et forsøg på at ligne en Hitchcock film, hvilket ikke ville være lykkes særligt godt. Men det blev filmen der gjorde Sharon Stone stjerne over night som man siger.
Med film som Robocop og Total Recall i bagagen må man sige det var noget af et hop for Paul Verhoeven, men det lykkedes nu alligevel godt for ham.
Soundtracket er godt skruet sammen, skrevet af den evigt Oscar nominerede Jerry Goldsmith.
Historien er ikke dårlig, men den er heller ikke super god (mere), og det er tydeligt at regne ud hvem der er morderen
Eller skal jeg sige morderne :D

Desværre lider BD udgivelse af at det er en dvd kopi, og det lader til at de film som kommer fra Optimum Home alle er det, de tre udgaver som jeg har ser alle sådan ud, og det trækker altså ned når det er en BD udgivelse, for min 10 års DVD jubilæums udgave ser bedre ud på tv'et. OG JEG VIL HAVE HD KVALITET når det er BD udgivelser, ja jeg vil!!

BD'en fortjener 6/10
DVD'en fortjener 7/10 (der er også lidt ekstra materiale, det er der ikke på BD?)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#5667 misuma 14 år siden

Jeg fik set Frozen i går aftes og jeg skal ærligt indrømme at jeg blev skeptisk da jeg så instruktøren tidligere havde lavet Hatchet som skuffede mig fælt, min skeptisme bliver yderligere forstærket af de fæle trailers som var så amatøragtige at mine øjne løb i vand.

Scenariet er simpelt: Tre unge mennesker sidder i en skilift, pludselig slukkes maskinen og lyset...what to do?

Frozen var faktisk ikke slem igen. Godt skuespil, nogenlunde dialog og nervepirrende situationer...8/10
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5668 wimmie 14 år siden

8/10 lyder som en høj karakter til en film der "ikke er så slem igen" ;)

Edit: Ah ja, du er jo også jyde ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5669 Kiksmann 14 år siden

wimmie (5668) skrev:

Edit: Ah ja, du er jo også jyde ;p

Hvad mener du med det?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#5670 wimmie 14 år siden

Hvis man er jyde er ting normalt ikke "fantastiske" - de er "ikke så ringe" - den dejlige underdrivelse ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: