Ruslands bud på en Oscar næste år foregår efter anden verdenskrig, hvor en mand opstøver et efterladt lokomotiv, og en forladt kvinde han forelsker sig i.
Indtil nu et af årets bedste film ved siden af den anden russiske film Space Dogs.
10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Nåja havde jo Halloween filmaften igår, og fik set lidt forskelligt. Vi er lidt utraditionelle.
Vi så:
Munster, Go Home!
House on haunted hill, den originale
Monster Squad
og så sluttede vi af med Sleepy hollow
Meget hyggelig aften, og der gik hel mystery science i mig under House on haunted hill, sad og imiterede Scooby Doo og Scrappy, hver gang man så noget "uhyggeligt"
Og da jeg på et tidspunkt kommenterede noget med Walt Disney og jøderne (don't ask man sku ha været der) brød min vens kæreste hel sammen af grin, og hun holdte ikke op, det var den her latter som man siger okay nu må jeg holde, men så kommer den snigende igen. Det morede jeg mig en del over.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gone Baby Gone Jeg gik ind til denne film uden rigtigt at have nogen forventninger. Efter at have set filmen, må jeg sige, jeg er imponeret. Der er mange ting i denne film, som jeg virkelig elsker. Skuespillet er godt, faktisk rigtig godt. Casey Affleck spiller virkelig overbevisende, og havde han ikke fået en nominering for The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, så skulle han have haft en her. Morgan Freeman, Ed Harris, Michelle Monaghan og Amy Ryan gør det også rigtig godt. Derudover elsker jeg den måde filmen er bygget op på. Den tager sig nemlig god tid til at fortælle sin historie, hvilket også giver de forskellige karakterer dybde. Selve historien er også spændende, og jeg er vild med de forskellige twists, samt det valg vores hovedperson står over for til sidst. Dette er ganske enkelt en forrygende film, der giver stof til eftertanke. Solidt håndværk! Jeg glæder mig til The Town. 9/10
God film, hvilket i øvrigt minder mig om at jeg forresten så netop "The Town" i går. En film som jeg også synes er god, trods sine mangler. Skriver lidt om den i morgen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
God film, hvilket i øvrigt minder mig om at jeg forresten så netop "The Town" i går. En film som jeg også synes er god, trods sine mangler. Skriver lidt om den i morgen.
Undskyld men når [url= her[/url] medvirker så har filmen ingen mangler... INGEN!
Så den på DR HD, og have en forestilling om kunne huske den var sjov. Den var ikke helt så sjov som den første gang jeg så den. Men den hører nu heller ikke til de værste film.
Havde skruet min forventninger langt ned men blev egl. positivt overrasket. Havde ikke regnet med at det ville være en monsterfilm, men at den ville være mere psykologisk á la Event Horizon. Men den var nu ganske fedt lavet og bortset fra at nogle af actionscenerne virkede lidt platte og malplacerede (især hende den næsten overmennskelige tysker), så var jeg ganske godt underholdt.
4/6
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#5811 Sweetiebellefan 14 år siden
Scream if you wanna go faster.
Der er nok af skrig, skrål og kult i denne ti år gamle og ret klamme parodi.
6/10
#5812 knipsknips 14 år siden
Den var lige så fed som jeg huskede det. Mindst 10 år siden jeg så den sidst !
4/6 !
#5813 Sweetiebellefan 14 år siden
Ruslands bud på en Oscar næste år foregår efter anden verdenskrig, hvor en mand opstøver et efterladt lokomotiv, og en forladt kvinde han forelsker sig i.
Indtil nu et af årets bedste film ved siden af den anden russiske film Space Dogs.
10/10
#5814 elwood 14 år siden
Vi så:
Munster, Go Home!
House on haunted hill, den originale
Monster Squad
og så sluttede vi af med Sleepy hollow
Meget hyggelig aften, og der gik hel mystery science i mig under House on haunted hill, sad og imiterede Scooby Doo og Scrappy, hver gang man så noget "uhyggeligt"
Og da jeg på et tidspunkt kommenterede noget med Walt Disney og jøderne (don't ask man sku ha været der) brød min vens kæreste hel sammen af grin, og hun holdte ikke op, det var den her latter som man siger okay nu må jeg holde, men så kommer den snigende igen. Det morede jeg mig en del over.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5815 MMB 14 år siden
Jeg gik ind til denne film uden rigtigt at have nogen forventninger. Efter at have set filmen, må jeg sige, jeg er imponeret. Der er mange ting i denne film, som jeg virkelig elsker. Skuespillet er godt, faktisk rigtig godt. Casey Affleck spiller virkelig overbevisende, og havde han ikke fået en nominering for The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford, så skulle han have haft en her. Morgan Freeman, Ed Harris, Michelle Monaghan og Amy Ryan gør det også rigtig godt. Derudover elsker jeg den måde filmen er bygget op på. Den tager sig nemlig god tid til at fortælle sin historie, hvilket også giver de forskellige karakterer dybde. Selve historien er også spændende, og jeg er vild med de forskellige twists, samt det valg vores hovedperson står over for til sidst.
Dette er ganske enkelt en forrygende film, der giver stof til eftertanke. Solidt håndværk! Jeg glæder mig til The Town.
9/10
#5816 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#5817 Bobby Singer 14 år siden
Undskyld men når [url= her[/url] medvirker så har filmen ingen mangler... INGEN!
#5818 Sweetiebellefan 14 år siden
Den her gang møder Boog sin tviling i et cirkus fra Rusland, og Elliot har fået børn.
Ren feel good til at fordrive tiden med til efteråret og vinter.
9/10
#5819 Kiksmann 14 år siden
Så den på DR HD, og have en forestilling om kunne huske den var sjov. Den var ikke helt så sjov som den første gang jeg så den. Men den hører nu heller ikke til de værste film.
5/10
#5820 wimmie 14 år siden
Havde skruet min forventninger langt ned men blev egl. positivt overrasket. Havde ikke regnet med at det ville være en monsterfilm, men at den ville være mere psykologisk á la Event Horizon. Men den var nu ganske fedt lavet og bortset fra at nogle af actionscenerne virkede lidt platte og malplacerede (især hende den næsten overmennskelige tysker), så var jeg ganske godt underholdt.
4/6