#594 - lige Jay & Silent Bob skal nok ses emd et vist forhåndskendskab til Smith for at få dte fulde udbytte, der er bl.a. referencer til Chasing Amy, Good Will Hunting og Mallrats.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Vil sige kan man generelt blot li film kan jay and silent bob strikes back godt ses.
Det er sjovt bare og sidde og se på de mange cameos, ike mindst Georg Carlin R.I.P som den Vise Blaffer, der ike er bange for at tilfredstille folket for et lift.
Men ja man får mere ud af det med og kende til Kevin Smith's univers, men filmen kan sagtens ses uden også, så go for it vil jeg sige 8-)
Der er reklamerne nu det kun derfor jeg lige kan skrive, nå men jeg drager tilbage nu.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#596 Jeg tror kun, jeg havde set Dogma inden, og selv om jeg måske ikke fangede alle referencerne på det tidspunkt, morede jeg mig nu alligevel godt over Jay & Silent Bobs eskapader. Men ja, det er selvfølgelig altid det mere sjovt, hvis man kender referencerne. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#594: Jeg vil klart anbefale dig at se "Clerks" og især "Chasing Amy" (hans bedste film). Hans film er generelt af ret svingende kvalitet, og jeg er langt fra så begejstret for ham, som mange andre herinde på Filmz.
#591 elwood 15 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#592 lagoni 15 år siden
#593 elwood 15 år siden
#594 Bony 15 år siden
#595 evermind 15 år siden
Jeg tror egentlig, det løser sig selv, når man ser dem. Jeg blev i hvert fald hurtigt glad for Kevin Smith, da jeg kom igang. :)
#596 lagoni 15 år siden
#597 elwood 15 år siden
Det er sjovt bare og sidde og se på de mange cameos, ike mindst Georg Carlin R.I.P som den Vise Blaffer, der ike er bange for at tilfredstille folket for et lift.
Men ja man får mere ud af det med og kende til Kevin Smith's univers, men filmen kan sagtens ses uden også, så go for it vil jeg sige 8-)
Der er reklamerne nu det kun derfor jeg lige kan skrive, nå men jeg drager tilbage nu.
#598 evermind 15 år siden
Jeg tror kun, jeg havde set Dogma inden, og selv om jeg måske ikke fangede alle referencerne på det tidspunkt, morede jeg mig nu alligevel godt over Jay & Silent Bobs eskapader. Men ja, det er selvfølgelig altid det mere sjovt, hvis man kender referencerne. :)
#599 Highland Park 15 år siden
#600 evermind 15 år siden
Hans Q&A-shows er i hvert fald super underholdende! :P