Lige en anbefaling... jeg ser ret mange film uden at skrive om dem her, men jeg har netop været vidne til et mesterværk ved navn Bad Boy Bubby. Det er på samme tid en enestående, chokerende, provokerende og varm film til 6/6. Sæt i gang!
Øhh... jeg har lige set [url= (Oprigtigt spørgsmål, for dælme den ser underlig ud, men underlig kan nogle gange give en spektakulær film heh).
#6042 På ingen måde ironisk. Bestemt en sær film med et lavt budget, men resulatet er et filmteknisk vidunder med en pragtpræstation af Nicholas Hope og en fortælling der længe bliver siddende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#6031 Jeg har det så lige omvendt mht. Winter's Bone og Fish Tank. På nogle områder ligner de hinanden , men der er en stor forskel ved de to film. I Fish Tank er der ikke nogle sympatiske personer mens der i Winter's Bone trods alt er en.
At jeg har et større kendskab til miljøet i Winter's Bone end til det miljø som Fish Tank beskriver har muligvis også en indflydelse. Ikke fordi at Fish Tank ikke nødvendigvis er autentisk, men i det jeg kender til miljøet i Winter's Bone og har beskæftiget mig en del med sydstaterne rammer det på en anden måde. Og det at de har en meget sympatisk hovedrollehaver gør også at jeg har lidt nemmere ved at sætte mig ind i hendes sted.
Men det er begge to gode film, så det er de små nuancer som gør forskellen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg kan huske Bad Boy Bubby fra da den kom ud men har ikke set den i maaaange år. Den er virkelig syret og grotesk og den skal klart genses da jeg nok ikke var mere end 13 da jeg så den og nok ikke havde helt samme filmsmag dengang :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#6041 neran 14 år siden
En ganske fornøjelig lille film, hvor det romantiske hverken er for let eller for tungt, samt en herlig dialog.
5/6
Willow
Den bedste film er det, men jeg elskede den som barn og holder stadig meget ag den.
4,5/6
#6042 loki 14 år siden
Øhh... jeg har lige set [url= (Oprigtigt spørgsmål, for dælme den ser underlig ud, men underlig kan nogle gange give en spektakulær film heh).
#6043 Lord Beef Jerky 14 år siden
#6044 davenport 14 år siden
#6045 Skeloboy 14 år siden
#6046 davenport 14 år siden
- Mvh Banken
#6047 Kruse 14 år siden
#6048 filmz-jonasgr 14 år siden
At jeg har et større kendskab til miljøet i Winter's Bone end til det miljø som Fish Tank beskriver har muligvis også en indflydelse. Ikke fordi at Fish Tank ikke nødvendigvis er autentisk, men i det jeg kender til miljøet i Winter's Bone og har beskæftiget mig en del med sydstaterne rammer det på en anden måde. Og det at de har en meget sympatisk hovedrollehaver gør også at jeg har lidt nemmere ved at sætte mig ind i hendes sted.
Men det er begge to gode film, så det er de små nuancer som gør forskellen.
'Cause I'm evil"
#6049 wimmie 14 år siden
#6050 loki 14 år siden