Gravatar

#6061 Kruse 14 år siden

#6060: Helt enig! En meget sjov og underholdende dokumentar, som kan nydes af enhver, også selvom at man ikke kender ret meget til Donkey Kong.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6062 Åkepool 14 år siden

#6060 - Den fik du solgt fint til mig. Har skrevet den på min liste over film der skal bestilles, når der lige er lidt overskud.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6063 loki 14 år siden

Code 46 (2003)

Virkelig underlig film. Den minder på nogle punkter om Lost In Translation fra samme år, men hvor LIT er en perle af en film, så er Code 46 totalt uden sans og samling. Hovedrollen spilles af Tim Robbins, men selv ikke han kan redde denne handlingsløse ørkenvandring af et fejlskud. Den har ellers en ganske interessant version af fremtiden, og sågar noget samfundsskildring af rig / fattig, men i stedet for at undersøge og underbygge disse, så begiver den sig ud i et bizart "kærligheds"-drama, som man aldrig blive følelsesmæssigt involveret i. Det er måske hårdt at kalde den spild af tid, men så skulle de have fundet på en bedre historie. Eller bare en historie.

The Sorcerer's Apprentice (2010)

Tjaa... den er præcis så lineær og forudsigelig som man kan forvente. Det er helt klassisk, oldschool Hollywood crap, som til nød kan ses på en søvndyssende søndag. Hvor ville det dog være interessant, hvis man midt inde i denne slags film, kunne få lov til at vende alt på hovedet, men næ nej...
www.peakoil.dk
Gravatar

#6064 loki 14 år siden

The Tenant (1976)

Fascinerende lille film som man ikke helt ved hvor man har. I løbet af filmen
får man det klare indtryk, at Trelkovsky er blevet sindssyg, men slutningen er meget åben og gør en total i tvivl om hvad der faktisk skete.
Den er ikke uhyggelig eller skræmmende, men i højere grad snigende med en voksende, trykkende stemning. Udmærket film som man ikke bør snyde sig for, men som heller ikke løber nogen vegne.

Needle (2010)

IMDB: A killer uses an 18th century machine with supernatural powers to terrorize students at Saint Mary's College.

Well, nogen gang kan man blive positivt overrasket og andre gange slukker man efter 20 minutter... rædderligt bras, og jeg tvivler kraaaaftigt på, at resten af filmen er meget anderledes.
www.peakoil.dk
Gravatar

#6065 Batsy 14 år siden

How to train your dragon

Må sige den her film slår virkelig Dreamworks bedste animations film i lang tid.

De har virkelig gjort det godt i denne her film, Fantastisk film og den har charme, humor, action, Spænding.

Især de flotte Animationer imponerde mig utrolig meget WAOW!

Fantastisk film og må sige vil hellere se den her en andre Action film eks Prince of Persia, Clash of Titans, The A-team, og endda os The expandbles.

FLOT OG FANTASTISK FILM kan klart anbefales til andre for den er meget værd at se!

6/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#6066 filmz-Myrepip 14 år siden

Apocalypse Now

Stadig en fantastisk filmoplevelse og imponerer endog mere idag over de stort opsatte old school sekvenser.

Lyden er fantastisk intet mindre og det er herligt at se filmen i det originale aspect ratio. Visuelt er det en film som er svaer at bedoemme. Screenshots af filmen var meget skuffende, men oplevelsen var bedre paa TV. Meget filmisk. Nu blev filmen set skudt op i 104" og billedet var gennemgaaende bloedt og sloeret og skarphed over god dvd kvalitet, er det ikke. Det er ikke det samme som at konkludere, at transferet er skidt. Maaske er dette blot det bedst mulige billedet. Oplevelsen var ihvertfald i orden.

Film: 9/10
Billede: 6/10
Lyd: 9/10
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6067 BN 14 år siden

Myrepip (6066) skrev:
Apocalypse Now

Hvilken version? Theatrical eller Redux?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6068 davenport 14 år siden

Jeg kan huske da jeg var omkring 20, og havde mit første pro logic anlæg og en hifi video. Da inviterede jeg min far og to af hans venner ned i min lejelighed for at se den. Vi delte en ordentlig omgang øl, og ingen af dem havde set de før.
Det var en ret stor succes, og de var imponeret over lyden. (Ingen af dem havde noget tilsvarende)
Det var en fed søndag! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6069 Bony 14 år siden

Jeg glemmer heller aldrig da jeg brugte halvdelen af mine konfirmationspenge på en Technics forstærker, tilhørende CD-afspiller og to Jamo Classic 8. Det vildeste anlæg blandt vennerne og højttalerne var nærmest større end mig selv. Jeg elsker de højttalere. Jeg har dem jo endnu, men mangler bare noget at koble dem til. En forstærker eller receiver. Det kunne være fedt. Jeg fortryder fra tid til anden, at jeg solgte den gamle Technics forstærker, for ellers havde jeg haft fed lyd på kontoret den dag i dag. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6070 misuma 14 år siden

Lord Beef Jerky (6060) skrev:
The King Of Kong (5/6)
Enig...

Så fik jeg set Predators færdig uden at falde i søvn. Filmen er som sådan okay, men jeg havde svært ved at ta' Adrien Brody seriøs som overdrevet macho-tyr. Desuden synes jeg predatorernes hjelme virkede større end de plejer, hvilket fik disse til at fremstå som komiske nikkedukker.

3/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: