Gravatar

#6071 filmz-Myrepip 14 år siden

BN (6067) skrev:
Hvilken version? Theatrical eller Redux?

Det var theatrical. Har endnu ikke faaet set Redux versionen.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#6072 loki 14 år siden

Så 20 minutter af I'm Still Here og slukkede så - tvivler på at jeg får set den færdig. Bryder mig generelt set ikke om mockumentaries, og det er jo hamrende tydeligt at det bare er skuespil -- manden hævder jo at være færdig med det hele og bare vil gøre som han har lyst til, men samtidig er der en som render og optager alt hvad han laver uden det irritere ham................... (Måske det irritere ham senere hen det skal jeg ikke kunne sige)
www.peakoil.dk
Gravatar

#6073 BN 14 år siden

Myrepip (6071) skrev:
Det var theatrical. Har endnu ikke faaet set Redux versionen.

Okay, så er du efter min mening heller ikke gået glip af noget. Redux-versionen bryder noget af den mareridts(rejse)agtige stemning ved bl.a. et meget langt ophold på en fransk plantage og ved henimod slutningen at mikse aften- eller nattescener med scener der foregår ved højlys dag. Jeg for mit vedkommende oplevede disse og andre forlængede sekvenser som overflødige, ja som deciderede irritationsmomenter, der forstyrrede oplevelsen af en ellers fantastisk film.

Jeg har derfor besluttet mig for at få fat i 'Theatrical'-versionen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6074 filmz-Myrepip 14 år siden

#6073 Jeg har læst om den. En version jeg gerne vil have set, om ikke andet for at se nogle af Coppolas andre visioner. Men theatrical versionen fungerer glimrende, men jeg havde godt nok håbet på, at der var vundet mere på skarphed og detaljegrad.
Gravatar

#6075 BN 14 år siden

Myrepip (6074) skrev:
#6073 Jeg har læst om den. En version jeg gerne vil have set, om ikke andet for at se nogle af Coppolas andre visioner.

Når du engang har fået set 'Redux', hører jeg meget gerne din mening om den.

Langt de fleste gange jeg har set en forlænget version af en film, har jeg syntes (fra lidt til meget) bedre om den forlængede udgave end om den korte. Men 'Redux' er et af de få eksempler hvor jeg må konkludere, at instruktøren har gjort ret i at skære ind til benet ved at bibeholde det væsentligste og således stramme op på plottet.
Gravatar

#6076 evermind 14 år siden

Det kunne godt være, jeg skulle tage at se Theatrical Cut så - jeg har nemlig kun set Redux.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6077 BN 14 år siden

evermind (6076) skrev:
Det kunne godt være, jeg skulle tage at se Theatrical Cut så - jeg har nemlig kun set Redux.

Så er det lidt spændende om du vil sidde og savne de mange ekstra scener, når nu det er 'Redux' du har set først.
Gravatar

#6078 filmz-Myrepip 14 år siden

#6075 Skal nok skrive om det i såfald, men det er en begivenhed, som er langt nede på "min todo liste" :) Frem til jul kommer hovedsageligt til at stå i klassikernes tegn og et par biografpremierer :)
Gravatar

#6079 jessup 14 år siden

Lord Beef Jerky (6040) skrev:
Lige en anbefaling... jeg ser ret mange film uden at skrive om dem her, men jeg har netop været vidne til et mesterværk ved navn Bad Boy Bubby. Det er på samme tid en enestående, chokerende, provokerende og varm film til 6/6. Sæt i gang!

Bestemt en fin film - Så den i biffen i sin tid og det er en film der sidder i erindringen og så da også en del film af Rolf de Heer årene efter, men så vidt jeg har læst op på mangler jeg måske hans bedste film.
This is just until June
Gravatar

#6080 Sweetiebellefan 14 år siden

Ace Ventura Når Naturen Kalder

Ace skal på en mission igen, og han skal finde en hellig hvid flagermus.

Ren Jim Carrey komedie!

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: