#610, enig. Jeg tog også fat i plexisglas udgaven i weekenden, og den er stadig total underholdende. Faktisk synes jeg det er længe siden jeg har set en så teknisk flot actionfilm.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#612 Jeg er ofte i humør til en film, men det er ikke altid, at jeg lige er i humør til at "gå ned i kælderen" og se den. Lyder måske mærkeligt. Men det er vel det samme med, at man nogle gange blot vil dase på sofaen og se TV og andre gange i biffen. Jeg har blot ikke været forvænt med at se TV de sidste mange år og måske derfor ikke set så mange film, som jeg egentlig havde lyst til :) Wanted var så en af de gange, hvor jeg tidligere var "sprunget over" og så havde lavet noget andet i stedet :) Bonus film for mig, som der forhåbentlig kommer mange mange flere af :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige fået set Le Scaphandre et le papillon, også kendt som The Diving Bell and the Butterfly. En fantastisk film. Meget mere er der ikke at sige. Det er en velfortalt og fremragende historie om en mands enestående kamp mod alle odds.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Letters from Iwo Jima (BD) Må sige at jeg finder Letters.. væsentlig bedre end Flags of our Farther, måske fordi man ikke så tit for lov at se krigen fra dette perspektiv. Samtidig var det meget spændende at se hvordan japanerne er meget lydige og loyale, selvom det er dem påtvunget. Jeg synes det virker fint at Eastwood har valgt at lade sproget være japansk, da det giver en vis troværdighed. Alt i alt en glimrende film, men ikke helt oppe og ringe.
The Reaping (dvd) Magen til nedgang i kvalitet skal man lede længe efter. Filmen starter fint nok ud og Hilary Swank gør det også fint nok, men ca. halvvejs i filmen begynder det at gå kraftigt ned af bakke og slutningen er nok noget af det værste jeg har set i længe.
Talentopdagelsen er sekundært i dette program. Istedet ser man, hvorledes et nej åbenbart ikke kan fortolkes af den ene hjernehalvdel hos en bekymrende stor andel af de deltagende unge. Et nej transformeres til skuffelse i nye proportioner (selv hos deltagere, som åbenlyst for alle, er komplet talentløse udi at bruge stemmebåndet til at simulere toner), hvor kulturen åbenbart dikterer de forsmåede at undsige kvaliteten af "nej'et". Nogle verbalt, mens andre finder sig bedre tilrette ved at bruge tegn, gestikulationer, sparker og river Opel Corsaen rundt, som den ultimative karikering af de de idioter, som er midtpunktet i deres virkelighedsfjerne ungdomskultur.
Get a life og en tudekiks!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, nogle kender tydeligvis ikke noget til begreber som "ironi" og "sarkasme" - se blot på ham, de måtte kalde ind igen, fordi de hørte ham juble udenfor døren. :-D
Så er jeg tilbage fra Miami, og min frygt er bekræftet 100% nu, men mere om det senere.
Aftens afsnit
The Upside of Surviliance Mmm Mmmm MmmMMMM! Siger Tuubs, mens han frækt kigger på bikini klædte piger i en lejlighed på den anden side som ham og Crocket overvåger.. Good Old Tubbs 8-)
Nå men der sker sku ikke rigtigt noget, så Switek og Zito kommer og afløser dem "hi girls" siger Crocket da de ankommer (en sætning han senere hen også brugte i Nash Bridges)
Switek beslutter sig lige og lave lidt sjov med Zito, så da Zito er på WC udbrøder Switek begejstret noget i stil med OMG! she is totally naked now come quick! hvorefter Zito fare ud fra WC, med bukserne knap nok sat på plads igen. Men når han kigger i kiggerten, ser han self. intet Switek kigger igen og sige "Hmm I guess you missed it she was totally naked before"
Nå men da de to herre er på posten sker der self. et hit udført af en pro assasins,og så er den gal, man forsøger self. og sætte efter ham men forgæves, senere hen efter at Tubbs har sat Crocket af hos retten i forb. med hans skilsmisse, tager Tubbs hen og undersøger et opkald om at de har fundet mistænktes bil, de sætter self. efter lejemorderen, igen de fanger ham dog ikke, men de finder en liste med navne på en masse hits' de tre af dem, var dem som blev dræbt i starten, og så nogle andrer, der ik er døde endnu....
Men Chock! Crocket står på listen som nummer 8!!!!
Så nu må Crocket meget modvillig i beskyttelse med hans familie, og deres Chef Rodriguess (her er første hint) insitere på at køre ham hen til hans familie.
Tingene går self. ik som planlagt og deres chef ender på hospitalet, så nu må Crocket og Tuubs finder lejemorderen før han finder Crocket, lejemorderen har for øvrigt st eget lille rigtig old school firser theme (ikke på højde med det som Scorpio fra Dirty Harry, men stadig godt)
Klimaxet i afsnittet og højdepunktet er klart når Crocket er i fare og Tubbs iler for at komme ham til undsætning, ved og køre som død og helvede gennem miamis gader.
Manden køre så stærkt at bilen slår gnister, når den hopper over asfalten.
Synes det var et ret underholdende afsnit, med lidt spænding, det "forige" var dog bedre...
Og vi slutter med at Crocket og Tubbs er taget afsted fra surviliance, og nu sker der noget...
[url= Hit[/url]
Nå det var det gode nu til det dårlige...
3+ viser Miami Vice mandag til Torsdag, sidste afsnit jeg skrev om handlede om crocket og tubbs som undercover narko smugler, og Castillo var chefen, hvis nogen kan huske det så nævnte jeg i nogen af mine første reviews noget med og tubbs og Crocket har åbenbart fået en ny chef, hvortil nogen spørge om det bare var Edward James Olmos, hvortil jeg svarede jo det var sku ham, og tænkte ikke mere over det dengang...
Gregory Sierra, spilede deres chef i starten som Lt. Lou Rodriguez, og nu burde alarm klokkerne ringe!
3+ har simplthen valgt og tage hip som hap fra første sæson, afsnittene sendes ikke kronologisk.... HVAD FANDEN HAR DE GANG I!!!!!
Jeg kan forstå det med The Simpsons, men her! det ville svare til og vise Who shot J.R eller hva afsnittet lige hed og så herefter springe end i midten af Dallas.
For satan jeg er vred over det her, prøv selv og se Her Her kan man se de afsnit jeg har omtalt #602 snakker jeg om The Milk Run, det er afsnit 12 #606 snakker jeg om Heart of Darkness det er afsnit 2!
Det her er satme under al kritik, og jeg overvejer sku egentlig og sende en mail blot for at hører deres svar, fordi det her er spild af min tid!!!
Tubbs, Crocket og Elvis The Alligator er både vred og skuffet!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Eller er det igen en af de her siuationer hvor tingen i eu blev vist anderlees end USA ?, synes bare springene er mistænkelige store afsnit til afsnit.
vil bare lige høre, før jeg sender en mail afsted fordi jeg har skrevet kladen til den.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Uanset hvad så bør man da kunne forvente, at enhver kanal har styr på den slags og gør, hvad de kan for at sende afsnittene i kronologisk rækkefølge. Det er fandeme ringe. :( Jeg synes klart, at du bør sende den klage.
#611 DarkLight 15 år siden
Jeg tog også fat i plexisglas udgaven i weekenden, og den er stadig total underholdende. Faktisk synes jeg det er længe siden jeg har set en så teknisk flot actionfilm.
#612 Bony 15 år siden
#613 filmz-Bruce 15 år siden
#614 Kruse 15 år siden
#615 tiany 15 år siden
Må sige at jeg finder Letters.. væsentlig bedre end Flags of our Farther, måske fordi man ikke så tit for lov at se krigen fra dette perspektiv. Samtidig var det meget spændende at se hvordan japanerne er meget lydige og loyale, selvom det er dem påtvunget. Jeg synes det virker fint at Eastwood har valgt at lade sproget være japansk, da det giver en vis troværdighed. Alt i alt en glimrende film, men ikke helt oppe og ringe.
The Reaping (dvd)
Magen til nedgang i kvalitet skal man lede længe efter. Filmen starter fint nok ud og Hilary Swank gør det også fint nok, men ca. halvvejs i filmen begynder det at gå kraftigt ned af bakke og slutningen er nok noget af det værste jeg har set i længe.
#616 filmz-Bruce 15 år siden
Talentopdagelsen er sekundært i dette program. Istedet ser man, hvorledes et nej åbenbart ikke kan fortolkes af den ene hjernehalvdel hos en bekymrende stor andel af de deltagende unge. Et nej transformeres til skuffelse i nye proportioner (selv hos deltagere, som åbenlyst for alle, er komplet talentløse udi at bruge stemmebåndet til at simulere toner), hvor kulturen åbenbart dikterer de forsmåede at undsige kvaliteten af "nej'et". Nogle verbalt, mens andre finder sig bedre tilrette ved at bruge tegn, gestikulationer, sparker og river Opel Corsaen rundt, som den ultimative karikering af de de idioter, som er midtpunktet i deres virkelighedsfjerne ungdomskultur.
Get a life og en tudekiks!
#617 BN 15 år siden
Ja, nogle kender tydeligvis ikke noget til begreber som "ironi" og "sarkasme" - se blot på ham, de måtte kalde ind igen, fordi de hørte ham juble udenfor døren. :-D
#618 elwood 15 år siden
Aftens afsnit
The Upside of Surviliance Mmm Mmmm MmmMMMM! Siger Tuubs, mens han frækt kigger på bikini klædte piger i en lejlighed på den anden side som ham og Crocket overvåger.. Good Old Tubbs 8-)
Nå men der sker sku ikke rigtigt noget, så Switek og Zito kommer og afløser dem "hi girls" siger Crocket da de ankommer (en sætning han senere hen også brugte i Nash Bridges)
Switek beslutter sig lige og lave lidt sjov med Zito, så da Zito er på WC udbrøder Switek begejstret noget i stil med OMG! she is totally naked now come quick! hvorefter Zito fare ud fra WC, med bukserne knap nok sat på plads igen. Men når han kigger i kiggerten, ser han self. intet Switek kigger igen og sige "Hmm I guess you missed it she was totally naked before"
Nå men da de to herre er på posten sker der self. et hit udført af en pro assasins,og så er den gal, man forsøger self. og sætte efter ham men forgæves, senere hen efter at Tubbs har sat Crocket af hos retten i forb. med hans skilsmisse, tager Tubbs hen og undersøger et opkald om at de har fundet mistænktes bil, de sætter self. efter lejemorderen, igen de fanger ham dog ikke, men de finder en liste med navne på en masse hits' de tre af dem, var dem som blev dræbt i starten, og så nogle andrer, der ik er døde endnu....
Men Chock! Crocket står på listen som nummer 8!!!!
Så nu må Crocket meget modvillig i beskyttelse med hans familie, og deres Chef Rodriguess (her er første hint) insitere på at køre ham hen til hans familie.
Tingene går self. ik som planlagt og deres chef ender på hospitalet, så nu må Crocket og Tuubs finder lejemorderen før han finder Crocket, lejemorderen har for øvrigt st eget lille rigtig old school firser theme (ikke på højde med det som Scorpio fra Dirty Harry, men stadig godt)
Klimaxet i afsnittet og højdepunktet er klart når Crocket er i fare og Tubbs iler for at komme ham til undsætning, ved og køre som død og helvede gennem miamis gader.
Manden køre så stærkt at bilen slår gnister, når den hopper over asfalten.
Synes det var et ret underholdende afsnit, med lidt spænding, det "forige" var dog bedre...
Og vi slutter med at Crocket og Tubbs er taget afsted fra surviliance, og nu sker der noget...
[url= Hit[/url]
Nå det var det gode nu til det dårlige...
3+ viser Miami Vice mandag til Torsdag, sidste afsnit jeg skrev om handlede om crocket og tubbs som undercover narko smugler, og Castillo var chefen, hvis nogen kan huske det så nævnte jeg i nogen af mine første reviews noget med og tubbs og Crocket har åbenbart fået en ny chef, hvortil nogen spørge om det bare var Edward James Olmos, hvortil jeg svarede jo det var sku ham, og tænkte ikke mere over det dengang...
Gregory Sierra, spilede deres chef i starten som Lt. Lou Rodriguez, og nu burde alarm klokkerne ringe!
3+ har simplthen valgt og tage hip som hap fra første sæson, afsnittene sendes ikke kronologisk.... HVAD FANDEN HAR DE GANG I!!!!!
Jeg kan forstå det med The Simpsons, men her! det ville svare til og vise Who shot J.R eller hva afsnittet lige hed og så herefter springe end i midten af Dallas.
For satan jeg er vred over det her, prøv selv og se Her Her kan man se de afsnit jeg har omtalt #602 snakker jeg om The Milk Run, det er afsnit 12 #606 snakker jeg om Heart of Darkness det er afsnit 2!
Det her er satme under al kritik, og jeg overvejer sku egentlig og sende en mail blot for at hører deres svar, fordi det her er spild af min tid!!!
Tubbs, Crocket og Elvis The Alligator er både vred og skuffet!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#619 elwood 15 år siden
vil bare lige høre, før jeg sender en mail afsted fordi jeg har skrevet kladen til den.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#620 Highland Park 15 år siden
Det er fandeme ringe. :(
Jeg synes klart, at du bør sende den klage.