Gravatar

#621 elwood 15 år siden

#620 Jeg gemte kladen igår, jeg sku bare lige høre om jeg var gal på den, mener nemlig f.eks. at tror det var Batman TAS eller en anden serie, som ikke blev sendt kronologisk på dansk tv (jeg kan huske der var en eller anden serie hvor det skete) så jeg sku lige være sikker på det ikke var tilfældet her.

Nå hr. hyggesnakken 3+ folk under credits, lad os se om i tør svare på den her!

Eller jeg vil egentlig heller hører et svar fra højer sted.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#622 elwood 15 år siden

Så nu har jeg sendt min mail til dem, det væreste af det hele er jo at jeg ikke rigtig har lysten til og hygge mig med Miami Vice, når jeg ved de ikke følger rækkefølgen, afsnittet igår var et to be continue, så jeg er da lidt spændt på om de viser fortsættelsen, eller hvo'en.

Krydser fingrer for jeg får et svar, og jeg skal nok holde jer opdateret om det herinde, hvis jeg får et svar fra dem 8-)
Gravatar

#623 Highland Park 15 år siden

#621: Jeg ved, at det var tilfældet med "American Gothic", da den i sin tid blev vist på dansk tv. Det har jeg også nævnt i en anden tråd. Måske det er den, du tænkte på? :)

#622: Sådan Elwood! Jeg krydser ikke blot fingre for, at du får et svar, men også for at de tager det alvorligt samt tager sig gevaldigt sammen. Der findes ingen god undskyldning for ikke at vise afsnittene i korrekt rækkefølge.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#624 elwood 15 år siden

#621 tror måske faktisk det var lige præcis den 8-)

Gravatar

#625 Highland Park 15 år siden

#624: Jeg bemærker, at du er ved at være lige så gammel som bruce. :P

EDIT: Pokkers, nu gjorde jeg det selv! :(
Men i det mindste talte jeg ikke med mig selv... det er da altid noget.
Gravatar

#626 elwood 15 år siden

DR2

Spindokteren fra helvede

For dælen da ham Lee Atwater var en skræmmene snu ufin mand.
Gravatar

#627 elwood 15 år siden

Epic! Jon Stewart rolled credits med alle dem fra de sidste 8 år som han og showet gerne vil takke.

Bush, Dick osv. osv.

Gravatar

#628 davenport 15 år siden

Tv3 har altid virket totalt ligeglad med hvad de viser. Tror ikke der er mange ansat. Måske en trænet abe, der bare sætter bånd i en maskine, og så en speaker, der er der på deltid..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#629 Highland Park 15 år siden

#628: Haha, ja det er jeg sgu bange for, at du har ret i!

Elwood, viste de det korrekte afsnit i går?
Gravatar

#630 lagoni 15 år siden

Jeg fik set Appaloosa i går og den overraskede klart positivt. Harris og Mortensen er rigtig gode sammen og deres ofte lidt vittige dialog formår at være underfundig og netop vittig uden at kamme over og ødelægge western-stilen. Samtidig er alle de store roller utrolig cool, især undres jeg over hvordan en splejset, gammel mand som Jeremy Irons kan være så genemført sej og udtrykfuld. Bare en lille krusning af læben fra ham og man er lidt skræmt. Som kvinde er det en lidt deprimerende oplevelse at se denne film, da det klart er beviset på at mænd ældes meget, meget bedre end os...

Har flere steder læst Zellweger skulle være fejlcastet og som alt andet end fan af kvindemennesket, havde jeg troet jeg var enig, men nej, hun er perfekt i rollen - en irriterende skuespiller til en irriterende karakter :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: