#6189: Er du blevet tjekket for diabetes? Jeg har en kammerat der gik rundt og havde problemer med ryggen og med soven i benene og det viste sig han havde diabetes (kan ikke huske om det var diabetes 1 eller 2). Bare lige et heads up
Bud White: The Nite Owl case made you. Do you want to tear all that down? Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#6191 Udgangspunktet er, at alle smertesymptomer kom efter en squash skade og siden er de taget til og de følger helt og holdent skemaet for en diskusprolaps. Så jeg tvivler på, at det har med diabetes at gøre. Men nu må lægerne jo kigge på det og komme med deres dom :) Ellers tak!
Den lille skulle i biografen med sin kæreste, så far fulgte dem ind til harry Potter i kinopalæet og gik selv ind og så biers Hævnen. Absolut en velspillet og godt instrueret film. Men er ret træt af disse efterhånden fortænkte og fortærskede scenarier over mennesketyper i danske film. Godheden er selvfølgelig indbegrebet af den ufatteligt perfekte læge uden grænse svensker, som må så grueligt meget igennem i sit hverv men sørger for at træffe de korrekte valg. Også oppe imod den mest karrikerede ondskab selvfølgelig inkarneret i Kim bodnias skikkelse som automekaniker med DF simplistiske holdninger, trumfer fornuften til fulde mod idiotien. Måske noget en smule mindre skrevet i sten, med mindre selvfølgelig der ikke er plads til gråtoner. På den anden side af læger uden grænser finder vi rigdommen portrætteret af forretningsmanden Ulrik Thomsen, sjældent hjemme og med et liv som har sine konsekvenser udi opdragelse og værdier på ens afkom. Jeg kunne rigtig godt lide den ene knægts skuespil, ham med bøjlen, men i guder hvor er jeg træt af disse stereotype opsætninger og biers indimellem meget langtrækkende kamerasekvenser tilsat nok med inducerende new wave musik til at påvirke seeren.
6199# Tjo det kan man vel godt d: men fremragende og fantatisk minder næsten om hinanden d: men BHD for en lille 6/6 og We were soldiers for et andmendligt 6/6 d:!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#6191 Locke 15 år siden
Ed Exley: With a wrecking ball... You want to help me swing it?
#6192 filmz-Myrepip 15 år siden
#6191 Udgangspunktet er, at alle smertesymptomer kom efter en squash skade og siden er de taget til og de følger helt og holdent skemaet for en diskusprolaps. Så jeg tvivler på, at det har med diabetes at gøre. Men nu må lægerne jo kigge på det og komme med deres dom :) Ellers tak!
#6193 Sweetiebellefan 15 år siden
1999 og 2000 bød på en masse sci fi, og The Matrix var en af de bedre.
En mand ender i en anden verden, hvor han lærer kommer ind under en kamp mod farlige kloner og maskiner.
10/10
#6194 Batsy 15 år siden
Rigtig rørende film om Vietnam krigens rædsler, krig er bare noget hø!
Mel Gibson gør det fremragende som Hal Moore, det samme gælder Sam Elliot og resten de gør det fantatisk!
Syndes den her film overgår Black hawk down, i stor stil!
Fantatisk god film, fremragende cast og action sekvenserene er blodige og utrolige voldige nogle gange især napalm episoderene er væmmlige.
Dem som elsker film fra vietnam og elsker i det hele taget krigsfilm burde se den her for den er værd at se! 5/6
#6195 filmz-Myrepip 15 år siden
Den lille skulle i biografen med sin kæreste, så far fulgte dem ind til harry Potter i kinopalæet og gik selv ind og så biers Hævnen. Absolut en velspillet og godt instrueret film. Men er ret træt af disse efterhånden fortænkte og fortærskede scenarier over mennesketyper i danske film. Godheden er selvfølgelig indbegrebet af den ufatteligt perfekte læge uden grænse svensker, som må så grueligt meget igennem i sit hverv men sørger for at træffe de korrekte valg. Også oppe imod den mest karrikerede ondskab selvfølgelig inkarneret i Kim bodnias skikkelse som automekaniker med DF simplistiske holdninger, trumfer fornuften til fulde mod idiotien. Måske noget en smule mindre skrevet i sten, med mindre selvfølgelig der ikke er plads til gråtoner. På den anden side af læger uden grænser finder vi rigdommen portrætteret af forretningsmanden Ulrik Thomsen, sjældent hjemme og med et liv som har sine konsekvenser udi opdragelse og værdier på ens afkom. Jeg kunne rigtig godt lide den ene knægts skuespil, ham med bøjlen, men i guder hvor er jeg træt af disse stereotype opsætninger og biers indimellem meget langtrækkende kamerasekvenser tilsat nok med inducerende new wave musik til at påvirke seeren.
3/6
#6196 Bony 15 år siden
Gav du ikke Black Hawk Down 6/6 eller husker jeg forkert? ;-)
#6197 Batsy 15 år siden
#6198 Sweetiebellefan 15 år siden
To modne mænd er på rundtur i Californien med masser af vin og damer, og det kommer der en lang men flot komedie ud af.
8/10
#6199 Åkepool 15 år siden
Du kan da ikke bare give BHD en lavere karakter, bare fordi du (fejlagtigt) synes at en anden er bedre? De kan vel begge få 6/6.
#6200 Batsy 15 år siden