Gravatar

#6201 Åkepool 15 år siden

#6200 - Tak for det :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6202 misuma 15 år siden

Planen var at se enten Magic med en ung Anthony Hopkins eller Darkness med Anna Paquin(?), men det blev xtra-materiale fra How To Train A Dragon, hehe.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6203 Sweetiebellefan 15 år siden

Vejen til El Dorado

Ti år har gået med Vejen til El Dorado, men det blev ikke det store hit.

To mænd og deres hest ender i en gylden stad hvor de er guder, men en ond troldmand står i vejen.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#6204 davenport 15 år siden

"Skid Mig i Fissen 9"

Helena er en hestepige med usunde gummer. Hun drømmer om en aften med Erling Bundsgaard men der sker aldrig noget. På en dyster aften, stjæler hun en knallert og kører hele vejen til Give, hvor et får trykker på de rigtige knapper.
Der er masser af savl og en scene med en dværg, der klæder sig ud som Jytte Hilden, men det hjælper ikke på selve plottet, hvor man burde have indsat en reaktionær mongol fra Ærø.
Til sidst er der en scene med Villy Niedersachen, der er veludstyret, men tydeligvis psykotisk, og det trækker hele molevitten ned på et sundt og rundt 4-tal.
Hvis man havde set hvad den tykke biker havde gjort i virkeligheden, så havde det virkeligt trukket op. Man kan næsten lugte hans skæg indtil de ødelægger det hele ved at indsætte den gråhårede Mr. Porker.
Ja, jeg var jævnt underholdt, men jeg havde ikke behøvet en hel rulle lokumspapir.

Tja, vi må vente til foråret, og se hvad Jürgen P. får ud af manus til "Im dich,, keine Nutella, schwein!"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6205 Sweetiebellefan 15 år siden

Hvad fanden davenport!

Er du fuld?

Gå dog i seng og føl på din tissemand til du sprøjter!

Perverse røvhul!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#6206 davenport 15 år siden

Hvad snakker du om??? Jeg sidder med vaseline op af begge underarme og er skuffet, som en havneluder der har set en klippet version af Lost in Translation..
Godt jeg har flæskesvær og en lille dåse med grævlingetis, ellers ville det blive en sort søndag!!!
Gravatar

#6207 Sweetiebellefan 15 år siden

Hold kæft hvor er du latterlig!

Skrid!
Gravatar

#6208 davenport 15 år siden

PM
Gravatar

#6209 Michael Andersen 15 år siden

Følg med i morgen...

Hvor den arrige bæver skal graves frem af sneen. Når hans medicin frem i tide?

davenport vil sidde klar med vaseline og anmelder prequelen til "Im dich, keine Nutella, schwein!" - "Ein gesundes Kind ißt Nutella-Brötchen" - imens Mick Øgendahl lurer med i baggrunden.

Godnat, Filmz – hvad skulle vi gøre uden dig?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6210 wimmie 15 år siden

LOL! Tak for gode grin Davenport og Bæver :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: