Submarino - Sommetider er der bare enkelte film som rammer en nerve i mig og Submarino er en af disse. Den gjorde ondt at se. Bravo Thomas Vinterberg. Sammen med filmen Mørke, er Submarino, de eneste to danske film som har ramt mig hårdt.
Indtil videre kunne han ligesågodt være udstationeret i et land i Afrika og tidsrejsen fungere primært som klassisk fishoutof water på bøhlandet. Forskellige temaer er introduceret som man kender fra andre politiserier og det er selvfølgelig ikke kun "de gamle dage" der kan lære noget. Humoren er allestedsnærværende og Philip Glenister er et rent hit.
Genså ”The Expendables” på BD i går aftes. Jeg var jo ellers pænt pjattet med den, da jeg i sin tid forlod biografen, men begejstringen overlevede ikke gensynet! Der er en håndfuld klasse scener og en del nostalgi, men damn! Jeg endte sku med at småkede mig og havde virkelig problemer med at holde mig vågen! Hvis jeg skal være rigtig rar, ka’ den få 4/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#6211 gi-jones 15 år siden
Top underholdningsværdi :-)
#6212 Batsy 15 år siden
#6213 filmz-Myrepip 15 år siden
#6214 Highland Park 15 år siden
Mon davenport havde held i sprøjten med sit PM?
#6215 MOVIE1000 15 år siden
Og jeg troede det var et offentligt forum :(
#6216 Sweetiebellefan 15 år siden
Nå, videre!
Her Majesty, Mrs. Brown
Judi Dench er forelsket i en skotte i denne periode drama, og dette var an af højdepunkterne fra Englands kostumebals film fra 1990erne.
10/10
#6217 misuma 15 år siden
#6218 Sweetiebellefan 15 år siden
Klassisk dansk tegnefilm om børn der bliver forvandlet til fisk under et eksperiment.
10/10
#6219 jessup 15 år siden
Indtil videre kunne han ligesågodt være udstationeret i et land i Afrika og tidsrejsen fungere primært som klassisk fishoutof water på bøhlandet. Forskellige temaer er introduceret som man kender fra andre politiserier og det er selvfølgelig ikke kun "de gamle dage" der kan lære noget. Humoren er allestedsnærværende og Philip Glenister er et rent hit.
God underholdning
#6220 wiseguy 15 år siden
Hvis jeg skal være rigtig rar, ka’ den få 4/6