Jeg havde lidt frygtet dette ville være en 'ih, se hvor er bøsser sjove med deres løse håndled og stramme tøj', men det var det slet ikke. Dette var en historie om kærlighed og om at finde sig selv, hvor hovedpersonerne tilfældigvis var bøsser - nej, det ville slet ikke være samme historie hvis det var heteroseksuelle, men det var slet ikke den karikatur af homoseksuelle som jeg egentlig havde troet. Godt skuespil, især fra McGregor, den præstation var nok en af de bedste jeg har set længe. Meget rørende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#6331 Sweetiebellefan 15 år siden
Efter et par års venten som Disney's Rapunzel projekt kom Tangled endelig.
Disney er tilbage i stor stil, men de mange små sange er i glemmebogen.
9/10
#6332 Michael Andersen 15 år siden
#6329-30 Husk: ingen film er dårligere end 9/10
#6333 Stanleys_Odyssey 15 år siden
He he Jeg kender ellers en lille sag som hedder Brutal Incasso, Sorry Jonas ;-)
Dr. Strangelove, Or:... (1964)
#6334 misuma 15 år siden
Jeg giver Filmz ret når de skriver følgende...
"Beste danske ungdomsfilm i årevis".
#6335 lagoni 15 år siden
Jeg havde lidt frygtet dette ville være en 'ih, se hvor er bøsser sjove med deres løse håndled og stramme tøj', men det var det slet ikke. Dette var en historie om kærlighed og om at finde sig selv, hvor hovedpersonerne tilfældigvis var bøsser - nej, det ville slet ikke være samme historie hvis det var heteroseksuelle, men det var slet ikke den karikatur af homoseksuelle som jeg egentlig havde troet. Godt skuespil, især fra McGregor, den præstation var nok en af de bedste jeg har set længe. Meget rørende.
#6336 evermind 15 år siden
Det er bare om at vente på Pandaens anmeldelse af Die Hard-serien ... ;)
#6337 Michael Andersen 15 år siden
#6338 evermind 15 år siden
#6339 evermind 15 år siden
Hehe, sygt nok! :)
#6340 lagoni 15 år siden
Hvor ser du den skala? Her går det hele til 10...
edit: nm, det er fordi jeg stadig bruger det gamle design, jeg kan se det når jeg logger ud.