#6465 jeg er også lodret uenig. City Lights er en af mine yndlings film overhovedet :-) Jeg bliver altid lige overbevist om Chaplins evner som skuespiller - genialt!
"When two American girls on a bike trip in a remote part of Argentina split up and one of them goes missing, the other must find her before her worst fears are realized."
Ret ligeud af den Argentinske landevej. Den havde potentiale halvvejs inde i filmen pga. et genialt område de havde valgte at filme i, men desværre kniber det gevaldigt med kreativiteten. Kan ses hvis man keder sig en sløv søndag.
4/10
Run Lola Run 1998
Ha! Damn den tøs kan skrige lol... meget unik film (hmm... kan man graduere unikt?). Kan absolut anbefales hvis man er til anderledes film som tør bryde med det traditionelle.
Chaplin har en ganske særlig plads i mit hjerte, og "Modern Times" er en af de sjoveste film, jeg har set, så også jeg er helt og aldeles lodret uenig i kritikken.
"City Lights" får "Friends" til at føles som hele "Ringenes Herre"-trilogien. :P
Den var ejg ikke så vild med...Chaplin er lidt hit 'n' miss for mig:
Limelight , 4/10 A Woman of Paris , 4/10 Circus, The , 6/10 Monsieur Verdoux , 6/10 A King In New York , 6/10 Modern Times , 7/10 Gold Rush, The , 8/10 Kid, The , 9/10 Great Dictator, The , 9/10 City Lights , 9/10
The Birdcage, 1996 Fik lige fanget den her på TV2 i går. Og den overraskede mig sådan. Robin Williams og Nathan Lane spiller et homopar, der bor ovenpå en natklub ejet af Robin Williams. Han har også en søn, der skal giftes med en datter til en konservativ senator - spillet af Gene Hackman. Og det giver selvsagt nogle problemer.
Det er en komedie, men det havde egentlig klædt filmen, hvis den var mere drama-orienteret. Men hvorom alting er, så er der en rigtig fed stemning i filmen, og det er især Nathan Lane, der trækker op. Williams er også rigtig god, og han har et helt specielt udtryk, som jeg godt kan lide. Hank Azaria har en sjov lille birolle. Alt i alt en fornøjelig film.
#6471 AP 15 år siden
#6472 Skeloboy 15 år siden
#6473 loki 15 år siden
"When two American girls on a bike trip in a remote part of Argentina split up and one of them goes missing, the other must find her before her worst fears are realized."
Ret ligeud af den Argentinske landevej. Den havde potentiale halvvejs inde i filmen pga. et genialt område de havde valgte at filme i, men desværre kniber det gevaldigt med kreativiteten. Kan ses hvis man keder sig en sløv søndag.
4/10
Run Lola Run 1998
Ha! Damn den tøs kan skrige lol... meget unik film (hmm... kan man graduere unikt?). Kan absolut anbefales hvis man er til anderledes film som tør bryde med det traditionelle.
7/10 - 8/10
#6474 Highland Park 15 år siden
"City Lights" får "Friends" til at føles som hele "Ringenes Herre"-trilogien. :P
#6475 Lord Beef Jerky 15 år siden
Hvad i hulan betyder det?
#6476 Highland Park 15 år siden
#6477 Antlion 15 år siden
#6478 Skeloboy 15 år siden
Limelight , 4/10
A Woman of Paris , 4/10
Circus, The , 6/10
Monsieur Verdoux , 6/10
A King In New York , 6/10
Modern Times , 7/10
Gold Rush, The , 8/10
Kid, The , 9/10
Great Dictator, The , 9/10
City Lights , 9/10
#6479 Sweetiebellefan 15 år siden
Nogen børn spiller baseball daglig baseball ved et gammel hus en sommer, men huset bevogtes af hunden The Beast.
Gammeldags, men underholdene komedie fra 1993.
7/10
#6480 Skeloboy 15 år siden
Fik lige fanget den her på TV2 i går. Og den overraskede mig sådan. Robin Williams og Nathan Lane spiller et homopar, der bor ovenpå en natklub ejet af Robin Williams. Han har også en søn, der skal giftes med en datter til en konservativ senator - spillet af Gene Hackman. Og det giver selvsagt nogle problemer.
Det er en komedie, men det havde egentlig klædt filmen, hvis den var mere drama-orienteret. Men hvorom alting er, så er der en rigtig fed stemning i filmen, og det er især Nathan Lane, der trækker op. Williams er også rigtig god, og han har et helt specielt udtryk, som jeg godt kan lide. Hank Azaria har en sjov lille birolle. Alt i alt en fornøjelig film.
7/10