Næh men det plejer tit at være den undskylning de bruger. Eller også regner de ikke med at der er så mange der ser serien på dette tidspunkt, så de kan gøre lidt som de har lyst.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg så forleden boksen, "Miami Vice: Den komplette TV-serie", til småpenge i Bilka: 299 kr mener jeg det var. Det må da lige være noget for dig elwood :)
Og det var lidt mere mørk end normalt, Under cover som luder, og tvunget til og gå i seng med skurken, nej Det var ikke Crocket der var undercover den her gang, Men Paula hans kollega 8-)
Michael Madsen har en lille rolle som Glat mafia guy (ret sikkert på det var ham) men ikke nogen rolle der gjorde særlig meget.
Meget kan siges om Crocket og Tubbs, en ting er sikkert de kører SATME stærkt! aften scenerne drønner de forbi kameraret i en afsindig fart, så gnisterne står ud under bilen.
Men ja ikke noget særligt afsnit synes jeg ikke, historien var hip som hap den her gang på trods af den lidt mørkere tone, tror også heller jeg vil begynde og anmelde afsnitne når jeg kan se dem kronologisk i stedet for det her, så boksen skal vidst støves op i næste måned 8-)
I slipper self. ikke for et klip så en rask lille [url=
Nå jeg parkere båden ved kajen for den her gang og vender mig mod min seng ses sener.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Tænk at der ikke skal mere end en hotdogstand af pap til at stoppe Michael (Madsen) i en vild firhjulstrækker. Jeg gad godt vide, hvordan pølserne bliver kogt og holdt varme. Standen er jo helt tom indvendigt. ;)
Så skete det Vibeke har skrevet til mig, her er hvad hun siger.
Hej Elwood (red.)
Tak for din mail. NBC som vi har købt serien af har givet os en anden rækkefølge end den oprindelig rækkefølge serien blev sendt i. Jeg er i gang med at undersøge hvorfor og få lavet rækkefølgen om igen, for nuværende er forkert. Så tjekker vi naturligvis også at vi ikke render ind i samme problem i sæson 2.
Mvh
Vibeke
Så nu vil jeg da se om de får det rettet i sæson 2, når de sender den.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#641 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#642 elwood 15 år siden
Det dælme godt de ikke har deres egen julekalender hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#643 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#644 elwood 15 år siden
Nå men jeg vil se lidt Miami Vice Resurrection,
8-)
#645 Michael Andersen 15 år siden
#646 elwood 15 år siden
#647 elwood 15 år siden
Og det var lidt mere mørk end normalt, Under cover som luder, og tvunget til og gå i seng med skurken, nej Det var ikke Crocket der var undercover den her gang, Men Paula hans kollega 8-)
Michael Madsen har en lille rolle som Glat mafia guy (ret sikkert på det var ham) men ikke nogen rolle der gjorde særlig meget.
Meget kan siges om Crocket og Tubbs, en ting er sikkert de kører SATME stærkt! aften scenerne drønner de forbi kameraret i en afsindig fart, så gnisterne står ud under bilen.
Men ja ikke noget særligt afsnit synes jeg ikke, historien var hip som hap den her gang på trods af den lidt mørkere tone, tror også heller jeg vil begynde og anmelde afsnitne når jeg kan se dem kronologisk i stedet for det her, så boksen skal vidst støves op i næste måned 8-)
I slipper self. ikke for et klip så en rask lille [url=
Nå jeg parkere båden ved kajen for den her gang og vender mig mod min seng ses sener.
#648 Michael Andersen 15 år siden
Jo det er søreme Michael Madsen i en tynd udgave 8-)
#649 Highland Park 15 år siden
Jeg gad godt vide, hvordan pølserne bliver kogt og holdt varme. Standen er jo helt tom indvendigt. ;)
#650 elwood 15 år siden
Hej Elwood (red.)
Tak for din mail. NBC som vi har købt serien af har givet os en anden rækkefølge end den oprindelig rækkefølge serien blev sendt i. Jeg er i gang med at undersøge hvorfor og få lavet rækkefølgen om igen, for nuværende er forkert. Så tjekker vi naturligvis også at vi ikke render ind i samme problem i sæson 2.
Mvh
Vibeke
Så nu vil jeg da se om de får det rettet i sæson 2, når de sender den.