Som kvinde er det en lidt deprimerende oplevelse at se denne film, da det klart er beviset på at mænd ældes meget, meget bedre end os...
Der findes en konspiration, der er samlet imod den katolske kirke for at beskytte en hemmelig side af biblen. Eva var lidt sippet, så Gud straffede kvinden. Adam havde derimod ikke noget imod at give Gud et blowjob, og lige siden er manden blevet belønnet ved at ældes med ynde :)
#631: Okay, så må vi se, hvad de svarer. Men var du slet ikke nysgerrig efter at se, hvordan dobbeltafsnittet endte, og om de i det hele taget viste det? :)
#636 Det er så afsnit 14 (hvor castillo er chefen) de viste og ikke afsnit 5 som endten hedder Calderone's Demise eller Calderone's Return anden del. og som var fortsættelsen til afsnit 4 The Hitlist, hvis de delte det i to afsnit.
Men jeg sidder og venter nu her og ser hvad de sender her om få min.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#631 elwood 15 år siden
men de sprang sikkert i afsnitne igen, men igen det er sagen ligegyldig, fordi de har sprunget før i afsnittene.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#632 mr gaijin 15 år siden
Der findes en konspiration, der er samlet imod den katolske kirke for at beskytte en hemmelig side af biblen. Eva var lidt sippet, så Gud straffede kvinden. Adam havde derimod ikke noget imod at give Gud et blowjob, og lige siden er manden blevet belønnet ved at ældes med ynde :)
#633 Highland Park 15 år siden
Men var du slet ikke nysgerrig efter at se, hvordan dobbeltafsnittet endte, og om de i det hele taget viste det? :)
#634 elwood 15 år siden
8-)
...ja hvis de svare tilbage.
#635 Highland Park 15 år siden
Det skal de! Slamberter!
Jeg er blot lidt bange for, at de sætter den trænede abe til at svare... :/
#636 Michael Andersen 15 år siden
#637 elwood 15 år siden
Men jeg sidder og venter nu her og ser hvad de sender her om få min.
#638 Michael Andersen 15 år siden
#639 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#640 elwood 15 år siden
Venter stadigvæk på titlen...
Og rækkefølge af Producenter.. det giver bare ingen mening synes jeg.
Edit: ja og vi springer så tilbage til afsnit 10 nu... tsk. tsk.