Var i SS i går og købte Jordens Søjler, som vi tog med hjem i hjemmebio og så back to back. 7,5 timer men det hele værd. Der er taget sig nogle friheder, men det fungerer udemærket, og da Ken Follett har været konsulent på serien, så er det vel ganske i orden. Vi var færdige halv et, og jeg må sige at projektoren var kørt ret varm til sidst. (Så jeg snuppede lige 3 afsnit af Star Trek Enterprise oveni :D) Læs den først, og se den bagefter. Glæder mig til at de får lavet Uendelige Verden også.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg tænkte personligt at der gik lidt rigeligt retsalgsdrama i den, og man måske godt kunne have fundet en mere elegant måde at få alle trådene til at hænge sammen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Glæd jer til Kanal 5 begynder at vise denne serie !
En helt almindelig familie styrter ned i en sø i Brasilien og da de kommer hjem opdager de en efter en at de besidder forskellige superkrafter. Serien starter lige på og hårdt og har en del humor så den ikke tager sig selv for alvorlig. Dette passer meget godt ind i serien. Minder om Heroes tilsat en del humor fra diverse familie sitcoms og lidt teenage drama. Desuden er Julie benez (Dexter) piv hot i denne serie !
Har fået set de The Fast and forius filmene og de er okay og underholdene.
1eren er den bedste så 5/6 2 eren er i midten af dem alle, der mangler en skallet mand med kæmpe muller 4/6 3 eren er utrolig ringe forhold til de andre 2-3/6 vis jeg er venlig 4 eren er nok den tætteste og næst bedste i serien i mine øjne 4,5/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#6671 wimmie 15 år siden
Her er jeg renig med Misume> En så lav karakter til The Devils Backbone er synd og skam; jeg synes det var en rigtig flot og gribende spøgelsesfilm.
#6672 misuma 15 år siden
Neran - Enig i din karakter. Hard Candy er en af mine yndlingsfilm.
#6673 davenport 15 år siden
Vi var færdige halv et, og jeg må sige at projektoren var kørt ret varm til sidst. (Så jeg snuppede lige 3 afsnit af Star Trek Enterprise oveni :D)
Læs den først, og se den bagefter.
Glæder mig til at de får lavet Uendelige Verden også.
#6674 gi-jones 15 år siden
#6675 Skeloboy 15 år siden
#6676 knipsknips 15 år siden
Glæd jer til Kanal 5 begynder at vise denne serie !
En helt almindelig familie styrter ned i en sø i Brasilien og da de kommer hjem opdager de en efter en at de besidder forskellige superkrafter.
Serien starter lige på og hårdt og har en del humor så den ikke tager sig selv for alvorlig. Dette passer meget godt ind i serien. Minder om Heroes tilsat en del humor fra diverse familie sitcoms og lidt teenage drama.
Desuden er Julie benez (Dexter) piv hot i denne serie !
5/6
#6677 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6678 AP 15 år siden
Jeg overvejer at købe LOTR Theatrical + exctended lemited edition (12 disc). Jeg har dog i forvejen alle filmene i biografudgaven. Kan de anbefales?
#6679 Skeloboy 15 år siden
#6680 Batsy 15 år siden
1eren er den bedste så 5/6
2 eren er i midten af dem alle, der mangler en skallet mand med kæmpe muller 4/6
3 eren er utrolig ringe forhold til de andre 2-3/6 vis jeg er venlig
4 eren er nok den tætteste og næst bedste i serien i mine øjne 4,5/6