Gravatar

#6681 loki 15 år siden

Nej den film gik da helt galt i byen!

………………….._,,-~’’’¯¯¯’’~-,,
………………..,-‘’ ; ; ;_,,---,,_ ; ;’’-,…………………………….._,,,---,,_
……………….,’ ; ; ;,-‘ , , , , , ‘-, ; ;’-,,,,---~~’’’’’’~--,,,_…..,,-~’’ ; ; ; ;__;’-,
……………….| ; ; ;,’ , , , _,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯’’~’-,,_ ,,-~’’ , , ‘, ;’,
……………….’, ; ; ‘-, ,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-, , , , , ,’ ; |
…………………’, ; ;,’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-, , ,-‘ ;,-‘
………………….,’-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-‘ ;,,-‘
………………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;__ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,’
………………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’¯: : ’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; _ ; ; ; ; ;’,
……………..,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;| : : : : : :| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’¯: ¯’’-, ; ; ;’,
…………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,_: : _,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | : : : : : :| ; ; ; |
……………,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ¯¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’-,,_ : :,-‘ ; ; ; ;|
…………..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,,-~’’ , , , , ,,,-~~-, , , , _ ; ; ;¯¯ ; ; ; ; ;|
..…………,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’ , , , , , , ,( : : : : :) , , , ,’’-, ; ; ; ; ; ; ; ;|
……….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’, , , , , , , , ,’~---~’’ , , , , , ,’ ; ; ; ; ; ; ; ;’,
…….,-‘’ ; _, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’~-,,,,--~~’’’¯’’’~-,,_ , ,_,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,
….,-‘’-~’’,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; | ; ; | . . . . . . ,’; ,’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,_ ; ‘-,
……….,’ ; ;,-, ; ;, ; ; ;, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ;’, . . . . .,’ ;,’ ; ; ; ;, ; ; ;,’-, ; ;,’ ‘’~--‘’’
………,’-~’ ,-‘-~’’ ‘, ,-‘ ‘, ,,- ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ‘~-,,,-‘’ ; ,’ ; ; ; ; ‘, ;,-‘’ ; ‘, ,-‘,
……….,-‘’ ; ; ; ; ; ‘’ ; ; ;’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘’-,,_ ; ; ; _,-‘ ; ; ; ; ; ;’-‘’ ; ; ; ‘’ ; ;’-,
……..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;¯¯’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; , ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’-,
……,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; |, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘-,
…..,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|..’-,_ ; ; ; , ; ; ; ; ; ‘,
….,’ ; ; ; ; ; ; ; ; | ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’’,-~’ ; ; ; ; ; ,’
…,’ ; ; ; ; ; ; ; ; ;’~-,,,,,--~~’’’’’’~-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…..,-~’’ ; ; ; ; ; ; ,-
…| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘
…’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,’….’, ; ; ; ; _,,-‘’
….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,’…….’’~~’’¯
…..’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;_,,-‘’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ,-‘
………’’~-,,_ ; ; ; ; _,,,-~’’ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘
………..| ; ; ;¯¯’’’’¯ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,,-‘
………..’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘
…………| ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;|
…………’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ~-,,___ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,
………….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘….’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,
………..,’ ‘- ; ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’……….’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ‘,
……….,’ ; ;’ ; ; ; ; ; ; ,,-‘…………….’, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’,
………,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,-‘’…………………’’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; |
……..,’ ; ; ; ; ; ; ;,,-‘………………………’’, ; ; ; ; ; ; ; ; |
……..| ; ; ; ; ; ; ;,’…………………………,’ ; ; ; ; ; ; ; ;,’
……..| ; ; ; ; ; ; ,’………………………..,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,’’
……..| ; ; ; ; ; ;,’……………………….,-‘ ; ; ; ; ; ; ; ,-‘
……..’,_ , ; , ;,’……………………….,’ ; ; ; ; ; ; ; ,-‘
………’,,’,¯,’,’’|……………………….| ; ; ; ; ; ; ; ; ‘--,,
………….¯…’’………………………..’-, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~,,
……………………………………………’’-,, ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;’’~-,,
………………………………………………..’’-, ; ; ; ; ; ,,_ ; ;’-,’’-,
…………………………………………………..’, ; ; ; ; ; ; ‘-,__,\\--\\.
……………………………………………………’-, ; ; ;,,-~’’’ \\ , ,|, |
………………………………………………………’’~-‘’_ , , ,,’,_/--‘

jk - vil nok give den 4/6
www.peakoil.dk
Gravatar

#6682 Wangsgaard 15 år siden

AP (6678) skrev:
Hey folkens - ved godt at det ikke er den helt rigtige tråd at poste mit spørgsmål, men nu gør jeg det alligevel :)

Jeg overvejer at købe LOTR Theatrical + exctended lemited edition (12 disc). Jeg har dog i forvejen alle filmene i biografudgaven. Kan de anbefales?

Exctended version kan fås ret billigt mange steder, så LOTR 3 i TP for 50 kr. Jeg har selv alle udvidelserne og er helt klart værd at have og de mange disc med ekstra materiale er super godt. Jeg vil dog sige at det ikke er et must at eje dem, men jeg har læst alle bøgerne og det var derfor fedt at se de ekstra scener og de valg som blev taget i forhold til at få bøgerne ”oversat” til film samt udviklingen af karakterer.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#6683 Skeloboy 15 år siden

Wangsgaard (6682) skrev:
Jeg vil dog sige at det ikke er et must at eje dem

Er uenig. Kan slet ikke se nogen grund til at se biografudgaverne igen.
Gravatar

#6684 Wangsgaard 15 år siden

Nej men hvis man allerede har dem alle i biografudgaven er det lidt penge at købe dem igen, dog findes de ret billigt nu. Hvis man synes LOTR er mega fede film skal de da ejes men ellers er biografudgaven gode nok. Kommer vel an på hvor vild man er med filmene:)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#6685 Riqon 15 år siden

AP (6678) skrev:
Jeg overvejer at købe LOTR Theatrical + exctended lemited edition (12 disc). Jeg har dog i forvejen alle filmene i biografudgaven. Kan de anbefales?

Personligt venter jeg på, at de udkommer på blu-ray.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6686 Collateral 15 år siden

#6683: Har det på samme måde.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6687 BN 15 år siden

Skeloboy (6683) skrev:
Er uenig. Kan slet ikke se nogen grund til at se biografudgaverne igen.

Fuldstændig enig. De forlængede udgaver har flere vigtige ting med fra bøgerne; ting som er udeladt i biografversionerne.

Biografversionerne har desuden deciderede plothuller, f.eks. når Eowyn
efter at have været dybt ulykkelig over Aragorns afvisning, står storsmilende ved Faramirs side ved Aragorn og Arwens bryllup. ... Det var sandelig hurtigt hun kom over sin ulykkelige forelskelse! ;-) ... Den forlængede udgave viser, HVORFOR hun er glad igen. ... Eller hvad med den pludselige og mærkelige måde hvorpå biografversionen af 'The Two Towers' lader den onde troldmand Saruman forsvinde helt ud af historien, uden at fortælle hvad der blev af ham og hans hjælper Grima Wormtongue? Også dette forklares/vises i den forlængede udgave.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6688 Riqon 15 år siden

Oh. Havde ikke lagt mærke til, han også skrev "theatrical". Dem ville jeg aldrig kunne se igen - slet ikke 3'eren. Ville føle noget vigtigt var skåret væk. :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6689 Skeloboy 15 år siden

Riqon (6688) skrev:
Havde ikke lagt mærke til, han også skrev "theatrical"

AP er ikke en han :)
Gravatar

#6690 Bates 15 år siden

Du kan få de forlængende udgaver så billigt, at det næsten er ulovligt ikke at købe dem. Oven i hatten er det fænomenalt ekstramateriale der er med. Timevis af underholning.

Skriv ny kommentar: