Jeg fik set Sergio Leone's Once Upon a Time in America i går. En fantastisk film, som man hele vejen igennem føler sig tilpas ved. Selvom at den er næsten 4 timer lang, så føler man aldrig at det er et minut for meget. Man nyder det bare.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Redbelt En meget underspillet "fighter"-film som i morale og løftet pergefinger, mindede mig meget om "When the last sword is drawn". Dialogen er dog grænsende til det irriterende og historien vil alt for meget og flyver i alle retningen.
6 / 10
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
En film om en politimand der hed Max Payne, som var på hævntogt over sin kone og barns død.
Det ret pudsigt, der er et spil som hedder Max Payne, og hvor hovedpersonen også er politi og hedder Max Payne, som også er på et hævntogt.
Men den her film må hedde noget i stil med manden der blev sur, skød folk for den er hvertfald ikke bygget over Max Payne spillene, selv om nogen har fået den sjove ide.
Udover lidt navne der er ens, og en helikopter og noget Valkyre, har den her film intet med spillene og gøre.
Hmm eller lad mig sige det på en anden måde, jeg vil heller se Shooter igen, end den her film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#666 hehe først tillykke med dit indlægs nummer 8-)
Og ja det sku man næsten tro den hed på dansk, jeg sad gentagne gange og tænkte hvad var det nu den her film sku være baseret på, og hver gang jeg tænkte Max Payne forsøgte jeg og anstrenge mig for at fange bare lidt genkendlighed, men det var som sagt kun navne.
Og det væreste er det jo ikke rigtig Marky Marks skyld, jeg har jo set ham brillere i The Departed, men i den omtalte film her har han ganske enkelt ikke haft noget og arbejde med.
det har de andre skuespiller så heller ikke.
Instruktøren "ok Mark du er en sur politimand, du har lige mistet dit barn og kone, du får en sort læderjakke på... oooggg Action!"
Det var sjovere at kommentere den her film, da jeg ikke havde set den 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#661 filmz-Narniabæver 15 år siden
En ABBA musical der er placeret på en græsk ø, og det kom der en idyllisk film ud af, selvom James Bond synger!
9/10
Kung Fu Panda:
Efter en flugt fra en fængsel, er en stor kat på fri fod, og en panda og hans venner har svær ved at stoppe ham i endnu et Dreamworks mesterværk.
10/10
#662 Skeloboy 15 år siden
#663 Kruse 15 år siden
#664 DarkLight 15 år siden
En meget underspillet "fighter"-film som i morale og løftet pergefinger, mindede mig meget om "When the last sword is drawn". Dialogen er dog grænsende til det irriterende og historien vil alt for meget og flyver i alle retningen.
6 / 10
#665 elwood 15 år siden
Det ret pudsigt, der er et spil som hedder Max Payne, og hvor hovedpersonen også er politi og hedder Max Payne, som også er på et hævntogt.
Men den her film må hedde noget i stil med manden der blev sur, skød folk for den er hvertfald ikke bygget over Max Payne spillene, selv om nogen har fået den sjove ide.
Udover lidt navne der er ens, og en helikopter og noget Valkyre, har den her film intet med spillene og gøre.
Hmm eller lad mig sige det på en anden måde, jeg vil heller se Shooter igen, end den her film 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#666 Michael Andersen 15 år siden
#667 elwood 15 år siden
Og ja det sku man næsten tro den hed på dansk, jeg sad gentagne gange og tænkte hvad var det nu den her film sku være baseret på, og hver gang jeg tænkte Max Payne forsøgte jeg og anstrenge mig for at fange bare lidt genkendlighed, men det var som sagt kun navne.
Og det væreste er det jo ikke rigtig Marky Marks skyld, jeg har jo set ham brillere i The Departed, men i den omtalte film her har han ganske enkelt ikke haft noget og arbejde med.
det har de andre skuespiller så heller ikke.
Instruktøren "ok Mark du er en sur politimand, du har lige mistet dit barn og kone, du får en sort læderjakke på... oooggg Action!"
Det var sjovere at kommentere den her film, da jeg ikke havde set den 8-)
#668 Michael Andersen 15 år siden
#669 elwood 15 år siden
8-)
Nu jeg nødt til lige og finde noget happy happy før jeg skal sove.
#670 Michael Andersen 15 år siden
:P