Gravatar

#6971 Highland Park 15 år siden

6964: Velkommen tilbage Bruce/Myrepip. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6972 misuma 15 år siden

Her på min sygedag fandt jeg en mindre bunke region 1 film frem og den første jeg fik genset var remaken af When A Stranger Calls.

Forestil jer introen med Drew Barrymore i Scream, blot trukket ud til en films fulde spillelængde.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#6973 Bruce 15 år siden

#6971 Det minder sgu om Enemy of the State det her. Har I min IP adresse eller hvad?!?!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#6974 elwood 15 år siden

Among other things, oh and we can see your shopping bag in 3D rotating image also.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6975 Highland Park 15 år siden

#6973: Jeg havde det på fornemmelsen grundet din måde at formulere dig på, men det var ovenstående anmeldelse med omtale af Jannikand, navarre og projektor, der endeligt bekræftede mistanken. :)
Gravatar

#6976 wimmie 15 år siden

Rasmus Tagmus (6973) skrev:
#6971 Det minder sgu om Enemy of the State det her. Har I min IP adresse eller hvad?!?!

Naturligvis :p

Jeg tror der går ca. 5 sek. før du er "gættet" herinde - samme filmsmag, samme formuleringer - nyt brugernavn :p
Og ja, velkommen tilbage.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6977 dyg 15 år siden

#6964 - Rigtig godt at høre, at den faldt i din smag. Og jeg kan kun være enig i, at Goblins soundtrack er forrygende.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6978 Bruce 15 år siden

#6974 "Indsæt billede af John Malkovich pegende med en finger op mod himlen"!

#6975-6 Suk! Så er jeg endegyldig for al fremtid færdig i politiets "witness protection program" :/
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#6979 elwood 15 år siden

Næste gang han sletter sin bruger, skal man blot være hurtig til og oprette en xtra, hvis man bare formulere sig nogenlunde korrekt, så kan man få lidt sjov ud af det, indtil han opretter sig selv igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6980 Highland Park 15 år siden

#6978: Og hvem ellers kunne finde på at kalde sig for Rasmus Tagmus? :D

Næste gang du opretter en bruger, bør du spørge din datter til råds, før du vælger brugernavn.

Skriv ny kommentar: