Så er vi tilbage i kategorien "meget usikkert filmpublikum", som vel lidt er det samme som usikre mennesker, som søger tilflugt i fællesskaber som Scientology, ikke pga. overbevisning, men netop pga. tilhørsforholdet, forstå det hvem der kan.
helt enig, og min tanke gik netop i den retning.
Bruce (7170) skrev:
Personligt skydes jeg ofte i skoene at være meget "latte", men synes, at jeg har set umådelig mange mainstream film i år, ifht. "latte". Her er alt jeg kan huske:
du kan fremstå indimellem sådan (latte) men når man egentlig tænker over det, så er du det ikke, dels fordi du ser mange mainstream film og dels fordi dine "helte" er blandt andre er folk som Ridley Scott, Hitchcock, og de er næppe ret meget latte-præget i deres film mig bekendt :)
Det er der fandeme ikke noget, der hedder! Især ikke når det bruges som kritik. Nårh, du har ikke samme filmsmag som mig, jamen så må vi lige hellere finde et udtryk. Ja, det hedder UENIG! Er ret træt af latte, popcornsfilm og andre begreber, som sætter folk i bås
#7182 - hehe. Er bare ret træt af det. Men der er egentlig flere ting, jeg er træt af på filmz, fordi det er så pisseforudsigeligt og alt skal debatteres - selv den mindste lille ting.
Det er der fandeme ikke noget, der hedder! Især ikke når det bruges som kritik. Nårh, du har ikke samme filmsmag som mig, jamen så må vi lige hellere finde et udtryk. Ja, det hedder UENIG! Er ret træt af latte, popcornsfilm og andre begreber, som sætter folk i bås
Tror du misforstår et eller andet.. Det var i forlængelse af noget Bruce bragte på banen. At han ofte beskyldes for dette.
#7182 - hehe. Er bare ret træt af det. Men der er egentlig flere ting, jeg er træt af på filmz, fordi det er så pisseforudsigeligt og alt skal debatteres - selv den mindste lille ting.
Hør, nu ikke noget med at smutte herfra! ;-)
Dine kommentarer og filmanmeldelser/bedømmelser er meget værdsatte, bl.a. af undertegnede.
pisseforudsigeligt og alt skal debatteres - selv den mindste lille ting.
det er jo kun dig der vælger, om du vil medvirke eller ej. Hvis det er dig trættende at diskutere småting, så kan du blot ignorere. Hvad der måske er småting for dig, er ikke småting for andre, og sådan er det squ på et forum. Deal with it, mate :)
#7181 Babo Rises 15 år siden
I'm in :)
helt enig, og min tanke gik netop i den retning.
du kan fremstå indimellem sådan (latte) men når man egentlig tænker over det, så er du det ikke, dels fordi du ser mange mainstream film og dels fordi dine "helte" er blandt andre er folk som Ridley Scott, Hitchcock, og de er næppe ret meget latte-præget i deres film mig bekendt :)
#7182 Skeloboy 15 år siden
#7183 MMB 15 år siden
Typisk kommentar fra sådan en latte drikker. ;)
#7184 Skeloboy 15 år siden
#7185 Babo Rises 15 år siden
Tror du misforstår et eller andet.. Det var i forlængelse af noget Bruce bragte på banen. At han ofte beskyldes for dette.
#7186 MMB 15 år siden
Så du forsøger at være nyskabende ved at debattere med dig selv? :P
#7187 BN 15 år siden
Hør, nu ikke noget med at smutte herfra! ;-)
Dine kommentarer og filmanmeldelser/bedømmelser er meget værdsatte, bl.a. af undertegnede.
#7188 Skeloboy 15 år siden
Og grunden til, jeg lyder lidt sur er, at jeg spillede en onlinespil, der gik helt ad helvede til :)
#7187 - nejnej, kunne jeg aldrig finde på
#7189 MMB 15 år siden
Starcraft II?
#7190 Babo Rises 15 år siden
det er jo kun dig der vælger, om du vil medvirke eller ej. Hvis det er dig trættende at diskutere småting, så kan du blot ignorere. Hvad der måske er småting for dig, er ikke småting for andre, og sådan er det squ på et forum. Deal with it, mate :)