En fin og underholdene film og var postivt overassket udfra dens lunkne modtagelse.
Jaden Smith spiller rigtig godt, og kan blive et stort talent når han bliver ældre!, Det sjovt at i den her film fandt jeg ud at Jackie Chan rent faktisk kan græde mindes aldrig at se ham græde før. Så var overrasket over Chan og Jaden
Underholdene film, og jeg kan anbefale den til familie aftner og en kedelig lørdag aften :)
4/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#7191 Babo Rises 15 år siden
du er tilgivet. Jeg er et tilgivende menneske, så betragt dig selv som heldig :) ellers kan disse begreber du er inde på, være lidt trættende, ja..
#7192 Skeloboy 15 år siden
#7189 - nej, bloodbowl. Ikke det der fuldstændig crappy Cyanide-spil, men på Fumbbl
#7193 Babo Rises 15 år siden
jeg er dog bekymret for dit onlinespil... du er vel ikke en stor gambler :)
#7194 Skeloboy 15 år siden
#7195 Batsy 15 år siden
En fin og underholdene film og var postivt overassket udfra dens lunkne modtagelse.
Jaden Smith spiller rigtig godt, og kan blive et stort talent når han bliver ældre!, Det sjovt at i den her film fandt jeg ud at Jackie Chan rent faktisk kan græde mindes aldrig at se ham græde før. Så var overrasket over Chan og Jaden
Underholdene film, og jeg kan anbefale den til familie aftner og en kedelig lørdag aften :)
4/6
#7196 Muldgraver 15 år siden
#7197 dyg 15 år siden
#7198 Muldgraver 15 år siden
#7199 BN 15 år siden
Økologiske film.
#7200 Bruce 15 år siden