Jeg har også hygget mig med de 2 første, og skal da nok også se nummer 3 så. Men det er bestemt ikke for alle. Mange vil nok synes at de er latterlige og fjollede.
Men på en måde fungerer filmene bedre end de oppustede hollywood blockbustere der tager sig selv fandens alvorligt.
En ven hoppede lige forbi med ungerne og så har der været fem børn igang med Bittle Lick Planet, mens los machos cojones fortrak til det hellige og nåede 75% gennem Tropa De Elite på BD.
For helvede det er en indtil videre rigtig rigtig god film og jeg glæder mig til at få set slutningen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#717 surt:( Det var ellers så godt med Region A i starten. Men med den lave Pund, og flere film der udkommer før i England, er det efterhånden ved at være bedre med Region B.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#711 Bony 15 år siden
#712 duuk74 15 år siden
Jeg har også hygget mig med de 2 første, og skal da nok også se nummer 3 så. Men det er bestemt ikke for alle. Mange vil nok synes at de er latterlige og fjollede.
Men på en måde fungerer filmene bedre end de oppustede hollywood blockbustere der tager sig selv fandens alvorligt.
#713 elwood 15 år siden
Det sjoveste er bare og opleve Dr. John Carter som en adventure wannabe helt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#714 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#715 filmz-Bruce 15 år siden
For helvede det er en indtil videre rigtig rigtig god film og jeg glæder mig til at få set slutningen.
#716 MouseMickey 15 år siden
#717 filmz-Bruce 15 år siden
#718 MouseMickey 15 år siden
#719 filmz-Bruce 15 år siden
#720 MouseMickey 15 år siden