Gravatar

#7201 BN 15 år siden

Bruce (7200) skrev:
#7197 Ikke klart!

Hmm ... så må det blive: uklare, økologiske film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7202 Lord Beef Jerky 15 år siden

IK (7123) skrev:
Jep.. Bloodsport indeholder Van Dammes bedste cirkelspark i karrieren. :)

Hva?! Gense lige de sidste 5 minutters tid af Kickboxer... der er lige 20-30 eminente cirkelspark i træk.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7203 Babo Rises 15 år siden

Van Dumme er luft i forhold til en som Tony Yaaaaaaaaa fra Ong Bak :) han vil til enhver tid neutralisere Dummes cirkelspark med et.... albue :)
Gravatar

#7204 Lord Beef Jerky 15 år siden

Hvis vi skal snakke kampsportstalent, tror jeg de fleste kan klare Van Damme... men det er sateme vildt, at han stadig er interesseret i en kamp imod den 20 år yngre og ubesejrede mester i thai boksning senere på året... jeg håber bare Van Damme overlever =l
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7205 IK 15 år siden

Lord Beef Jerky (7202) skrev:
Hva?! Gense lige de sidste 5 minutters tid af Kickboxer... der er lige 20-30 eminente cirkelspark i træk.

Du har ret. Der er faktisk federe cirkelspark i Kickboxer. :)

Babo Rises (7203) skrev:
han vil til enhver tid neutralisere Dummes cirkelspark med et.... albue :)

Tony Jaas albue er virkelig giftig og er sikkert langt mere effektiv. Men er det ligeså flot at se på? :)
Gravatar

#7206 Babo Rises 15 år siden

IK (7205) skrev:
ligeså flot at se på? :)

Ja :)
Gravatar

#7207 Neranders 15 år siden

The Matrix

Et herligt gensyn, jeg har udskudt alt for længe. Trods filmen er ved at være de 12 år på bagen, mærkes det ikke, og den er stadig lige så frisk og fantastisk som dengang. Karaktermæssigt lander jeg nok på en 5-5,5/6.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#7208 Babo Rises 15 år siden

Jonax Hex

Hold kæft en omgang bæ. Den tynde og simple historie giver ikke engang mening. Okay lavet, men hvad fanden laver Brolin her?

3/10
Gravatar

#7209 IK 15 år siden

Babo Rises (7208) skrev:
Jonax Hex

Hold kæft en omgang bæ. Den tynde og simple historie giver ikke engang mening. Okay lavet, men hvad fanden laver Brolin her?

3/10

Hva med Megan Fox?
Gravatar

#7210 Åkepool 15 år siden

Babo Rises (7208) skrev:
Jonax Hex

Hold kæft en omgang bæ.

3/10

Kunne ikke være mere enig.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: