Natural Borne Killers har jeg endnu ikke fået set. Jeg har lært, man skal være lidt tilbageholden med visse film, når man har sine knap så filminteresserede venner på besøg. Tror de vil brænde mig på bålet, hvis jeg introducerer dem for 2001: A Space Odessey. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Tror de vil brænde mig på bålet, hvis jeg introducerer dem for 2001: A Space Odessey. :)
Så skal du bare sige til dem, at det skam er en action-film, idet der allerede indenfor filmens første halve time sker tre drab.
leoparden der dræber en menneskeabe, vildsvinet der dræbes med en knogle-kølle og en af de rivaliserende menneskeaber der dræbes på samme måde.
Og du kan fortsætte med at sige, at der undervejs i filmen er gyser-elementer med et fremmed væsen, der dukker uventet op forskellige steder, og som skaber frygt og forvirring. Og så kan du desuden pege på, at der senere i filmen er yderligere et væsen, der spreder død omkring sig og forsøger at tage magten fra piloterne i et rumskib, der er på vej til Jupiter, hvilket resulterer i et dramatisk opgør mellem skurken og vores helt. Og til allersidst bliver filmen igen uhyggelig, eftersom
det første fremmede væsen, jeg omtalte, dukker op igen og får vores helt lukket inde i en mystisk sfære, hvor han får sig en rystende oplevelse.
Gys og action - så er der gang i den! Hvad mere kan man forlange?
Haha! :D Den tilgang vil jeg forsøge mig med, næste gang der afholdes filmaften i vennekredsen, og sørge for der ikke er noget brandbart i nærheden. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Haha! :D Den tilgang vil jeg forsøge mig med, næste gang der afholdes filmaften i vennekredsen, og sørge for der ikke er noget brandbart i nærheden. :)
#7371 evermind 15 år siden
#7372 wimmie 15 år siden
Your....
Bah....jeg er træt ;p
#7373 misuma 15 år siden
#7374 Neranders 15 år siden
Jamen så kender jeg tre. :)
Natural Borne Killers har jeg endnu ikke fået set. Jeg har lært, man skal være lidt tilbageholden med visse film, når man har sine knap så filminteresserede venner på besøg. Tror de vil brænde mig på bålet, hvis jeg introducerer dem for 2001: A Space Odessey. :)
"That's rough, buddy."
#7375 BN 15 år siden
Så skal du bare sige til dem, at det skam er en action-film, idet der allerede indenfor filmens første halve time sker tre drab.
Gys og action - så er der gang i den! Hvad mere kan man forlange?
;-)
#7376 Neranders 15 år siden
"That's rough, buddy."
#7377 BN 15 år siden
:-D
#7378 Collateral 15 år siden
#7379 tiany 15 år siden
Agree :)
#7380 Babo Rises 15 år siden