#7360: Jamen alvorlig talt. Nej men den må simpelthen bare have ramt forbi deres smag. Også er der nogle "ulækre" ting i starten af filmen, men ikke noget ekstremt. Oh well. Måske skal man simpelthen være med på at købe ideen og universet for at synes om filmen. Måske er filmen bare ikke godt nok fortalt (eller måske er den overfortalt)? Hvem ved.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Det kan godt være, universet eller filmens grundlag, ikke tiltalte dem, og derfor blev speciel? Du kan også prøve med (500) Days of Summer, som jeg umiddelbart vil anskue, at være i deres genre?
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#7363: Af film min mor kunne lide kan nævnes: "The Butterfly Effect" (Hvilket jeg var overrasket over, for den er også ret hård), "Edward Scissorhands" & "Gran Torino". Jeg skal nok lige holde (500) Days of Summer i tankerne.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
(500) Days of Summer er jo en rom-com, så den må da have hendes interesse? :) The Butterfly Effect synes jeg faktisk er ret så overvurderet. Edward Scissorhand derimod, er en virkelig god film, og Gran Torino er heller ikke helt værst.
#7365: Jeg kan nu virkelig godt lide alle de film jeg nævnte, men var bare overrasket over hun kunne holde til det. Hendes kammerat der vil hellere se noget action, men som filminteresseret kan jeg nogengange bare ikke nære mig fra at udfordre folk på deres smag. Det samme med musik (selvom det ofte er sværere da folk ofte her er mere set in their ways.)
Det gik ret galt, sidst jeg udfordrede et par venner med min yndlingsfilm, The Fountain. Lige inden vi så den, så vi The A-Team (Gud, hvor forfærdelig en film det dog er), som den ene havde taget med og jeg forsøger at holde mig åben overfor de fleste film indtil jeg har set dem. Han kunne godt lide The A-Team, men brød sig ikke om The Fountain. Jeg kender faktisk kun to, som har nogenlunde samme filmsmag som jeg.
#7366: Har også en kammerat med hvem jeg normalt kan dele smag (i hvert fald inden for post-'90er film), men jeg viste ham "Natural Born Killers" og han afskyede den. Tror dog også den film kræver usædvanligt meget af sin seer. Både tålmodighed og "legen med" på universet.
#7361 Sweetiebellefan 15 år siden
Corrs, Celine Dion, Eric Idle og andre kendte medvirkede i endnu middelalder parodi.
Desværre var der andre større film som tog æren i 1998.
8/10
#7362 Collateral 15 år siden
#7363 Neranders 15 år siden
Det kan godt være, universet eller filmens grundlag, ikke tiltalte dem, og derfor blev speciel? Du kan også prøve med (500) Days of Summer, som jeg umiddelbart vil anskue, at være i deres genre?
"That's rough, buddy."
#7364 Collateral 15 år siden
#7365 Neranders 15 år siden
(500) Days of Summer er jo en rom-com, så den må da have hendes interesse? :) The Butterfly Effect synes jeg faktisk er ret så overvurderet. Edward Scissorhand derimod, er en virkelig god film, og Gran Torino er heller ikke helt værst.
"That's rough, buddy."
#7366 Collateral 15 år siden
#7367 Neranders 15 år siden
Det gik ret galt, sidst jeg udfordrede et par venner med min yndlingsfilm, The Fountain. Lige inden vi så den, så vi The A-Team (Gud, hvor forfærdelig en film det dog er), som den ene havde taget med og jeg forsøger at holde mig åben overfor de fleste film indtil jeg har set dem. Han kunne godt lide The A-Team, men brød sig ikke om The Fountain. Jeg kender faktisk kun to, som har nogenlunde samme filmsmag som jeg.
"That's rough, buddy."
#7368 wimmie 15 år siden
Er jeg den ene :D
(The A-Team stank da helt forfærdeligt)
#7369 Collateral 15 år siden
#7370 wimmie 15 år siden
You talkin' to you self? ;p