slagscenerne og jeg må sgu indrømme de er godt skruet
Bay er ikke helt ueffen dér.. synes ofte han skældes ud for ALT, også mere end måske nødvendigt. Synes squ godt han kan skrue god action sammen, i det mindste.
#7551 Det er absolut gedigne flysekvenser, som man kunne være bekendt også i dag. Forstår ikke han skal lave sådan noget lort som Transformers. Han skulle bare være special effects mand.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Filmen fokuserer på John Lennons (Aaron Johnson) unge år (alder ca. 17-22 = 1957-1962), og hans forhold til sin moster Mimi (Kristin Scott-Thomas) hos hvem han voksede op, og hans mor (Anne-Marie Duff), med hvilken han kom i kontakt med igen, efter hans onkel døde. Subsidiært følger man dannelsen af The Beatles (minus Ringo Starr). Hvordan John først danner et band på gymnasiet, og hvordan først Paul McCartney (Spillet af Thomas Brodie-Sangster, kendt som Sam i Love Actually), og George Harrison bliver tilføjet bandet.
Aaron Johnson er helt forskellig fra sin rolle i Kick-ass. Jeg havde nær ikke genkendt ham, hvilket for mig er et tegn på, at der her kommer en skuespiller, der vil være spændende at følge i fremtiden. Kristin Scott-Thomas er som altid god, og Anne-Marie Duff er overbevisende som ustabile mor.
Jeg følte mig godt underholdt, og havde empati for karakteren, hvilket er essentielt for film som denne.
8/10
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#7554 Så ikke 2'eren og har sandelig heller ikke i sinde at de 3'eren. Det vil være mere indholdsrigt at slikke torne af en rosenbusk og putte dem op bagi. :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#7551 Babo Rises 15 år siden
Bay er ikke helt ueffen dér.. synes ofte han skældes ud for ALT, også mere end måske nødvendigt. Synes squ godt han kan skrue god action sammen, i det mindste.
#7552 Bruce 15 år siden
#7553 Steffan Rasmussen 15 år siden
Filmen fokuserer på John Lennons (Aaron Johnson) unge år (alder ca. 17-22 = 1957-1962), og hans forhold til sin moster Mimi (Kristin Scott-Thomas) hos hvem han voksede op, og hans mor (Anne-Marie Duff), med hvilken han kom i kontakt med igen, efter hans onkel døde. Subsidiært følger man dannelsen af The Beatles (minus Ringo Starr). Hvordan John først danner et band på gymnasiet, og hvordan først Paul McCartney (Spillet af Thomas Brodie-Sangster, kendt som Sam i Love Actually), og George Harrison bliver tilføjet bandet.
Aaron Johnson er helt forskellig fra sin rolle i Kick-ass. Jeg havde nær ikke genkendt ham, hvilket for mig er et tegn på, at der her kommer en skuespiller, der vil være spændende at følge i fremtiden. Kristin Scott-Thomas er som altid god, og Anne-Marie Duff er overbevisende som ustabile mor.
Jeg følte mig godt underholdt, og havde empati for karakteren, hvilket er essentielt for film som denne.
8/10
#7554 Babo Rises 15 år siden
bare vent til den nye :) bliver den nye Rumrejsen.. :)
#7555 Steffan Rasmussen 15 år siden
Aldrig. I Transformers falder man ikke i søvn midt i filmen.
#7556 Bruce 15 år siden
#7557 Bruce 15 år siden
Enig! Der er man igang med at give sit telefonnummer til Gud og hver mand i biografen for at have manglet en brækspand ved sin side.
#7558 Babo Rises 15 år siden
Det er heller ikke muligt, når der er eksplosioner sådan ca hver minut :)
#7559 Babo Rises 15 år siden
ørepropper og panodiler er rigeligt :)
#7560 Åkepool 15 år siden
Det kan kun være "Fallen".