Gravatar

#7561 misuma 15 år siden

^^

God film iøvrigt.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7562 wiseguy 15 år siden

#7560+61 Yep! jeg så "Fallen" og den holder stadigvæk helt fint her 14 år efter. Selvfølgelig er den type film mest spændende, første gang man ser den, men den var stadig underholdende her 3. gang jeg så den.
Jeg er ret vild med de scener hvor Azazel skifter krop adskillige gange f.eks. scenen hvor Embeth Davidtz's karakter er på vild flugt midt i myldretidens menneskemængde.
4/6
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#7563 wimmie 15 år siden

Det er godt nok længe siden jeg har set "Fallen" - bestemt en god og alt for overset lille thriller :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7564 Batsy 15 år siden

7550# Slagscenerne er det bedste og eneste gode ved den den film! så er enig i den skala :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7565 Åkepool 15 år siden

misuma (7561) skrev:
God film iøvrigt.

Rigtig god endda :) Var ret vild med Elias Koteas i den, men ok, ham har jeg haft et godt øje til, lige siden han gav den gas som Duncan i "Some kind of wonderful".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7566 evermind 15 år siden

Hm, har faktisk aldrig set Fallen, men tjekkede lige traileren efter jeres lille snak her, og den ligner da noget, jeg skal se nærmere på ... :)

EDIT: Nu bestilt for kun £2,99 hos Play. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7567 Steffan Rasmussen 15 år siden

The Messenger

Staff Sergeant Will Montgomery (Ben Foster) kommer tilbage fra Irak, 3 måneder før hans kontrakt udløber, pga. indblanding i et baghold. Han bliver i USA beordret til at være del af et "Casualty Notification Team" der tager ud for at underrette pårørende om dødsfald.

Woody Harrelson spiller Captain Tony Stone, den erfarne halvdel af teamet, og filmen fokuserer på den svære situation de involverede står overfor når de skal overgive dårlige nyheder, og på de pårørendes forskellige reaktioner. Captain Stone har en meget stringent måde at overgive de dårlige nyheder på, og forsøger at give den videre til Sergeant Montgomery, men han udvikler efterhånden en mere human måde at overbringe nyheden på.

På det personlige plan, falder Montgomery for en af de enker der får de dårlige nyheder, og filmen bruger en del tid på at overveje det etiske dilemma det giver.

Skuespillet er generelt godt. Harrelson fik en Oscarnominering for sin rolle, og Ben Foster gør det OK som sergenten der kommer tilbage fra Irak. Samantha Morton er en smule miscastet i sin rolle som enken der bliver involveret med Montgomery, men gør det tilfredsstillende. Filmen halter dog lidt på det fortællemæssige plan, da man næsten kan gætte handlingsforløbet på forhånd.

6/10
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7568 Sweetiebellefan 15 år siden

En Ny Dag Truer

Pludselig sker det for Bill Murray som meterolog at der sker de samme ting hver dag, og det kommer der mange sjove og drabelige situationer ud af.

Total ovrerset af Oscars.

8/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#7569 misuma 15 år siden

Genså Tilbage Til Fremtiden - Tidsløs klassiker!

Fantastisk at se Michael J Fox, Crispin Glover og Christopher Lloyd igen. Ret sjovt iøvrigt, at få øje på Billy Zane og Casey Ciemasko i deres små roller, sidstnævnte får senere hovedrollen i en af mine alltime favoritter blandt ungdomskomedier nemlig Three O'Clock High.
Gravatar

#7570 misuma 15 år siden

Genså Tilbage Til Fremtiden - Tidsløs klassiker!

Fantastisk at se Michael J Fox, Crispin Glover og Christopher Lloyd igen. Ret sjovt iøvrigt, at få øje på Billy Zane og Casey Ciemasko i deres små roller, sidstnævnte får senere hovedrollen i en af mine alltime favoritter blandt ungdomskomedier nemlig Three O'Clock High.

Skriv ny kommentar: