Gravatar

#751 wimmie 15 år siden

Jeg går i gang med min kavalkade af Oscarnominerede film i aften og håber på at nå dem alle inden den 22.

Udover de der har været fremme længe (The Dark Knight, Wanted osv.) har jeg fået fremskaffet:

The curious case of Benjamin Button
The Reader
Milk
In Bruges
The Wrestler
Frost/Nixon
The visitor
Doubt
Frozen River
Revolutionary Road
Happy-Go-Lucky
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#752 filmz-Bruce 15 år siden

The Duchess

Meget kort. Når periodedramaer som denne, er så godt skruet sammen og så velspillede, så er det en nydelse at kigge med. For min skyld må Keira Knightly fremover godt "nøjes" med disse adelige roller, for det er lige hendes metier. Dog er det i mine øjne Ralph Fiennes, som stjæler billedet, trods det hans hovedrolle ikke er så prangende. Har sjældent set den mand udstråle så meget diversitet, med så enkle midler. På den ene side usympatisk og på den anden side får vi små glimt af en karakter, som også kalder på medlidenhed og forståelse. Jeg må squ tilstå, at jeg gerne nominerer manden til en Oscar for den rolle, udfra det begrænsede kendskab, jeg har til hele feltet på nuværende tidspunkt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#753 wimmie 15 år siden

Edit: Nåja, et par af disse har også været ude et stykke tid (The Visitor, in Bruges, Happy-go-Lucky) det er bare mig der er langsom ;)

Og tak for anmeldelsen af Frost/Nixon Jonasgr - glæder mig endnu mere til at se den nu.
Gravatar

#754 filmz-Narniabæver 15 år siden

Lion King 1 1/2 (3):

Udmærket og lidt for nuttet del af serien, hvor vi får en anden historie af den legendariske første Løvernes Konge.

8/10
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#755 elwood 15 år siden

Yes Man

Hvor var det godt og se en veloplagt Jim Carrey i hans gamle rolle som Slapstick og rubberface mand, selv om jeg også er vild med hans mere alvorlige roller.

Kemien mellem ham og Zooey Deschanel var hel fantastisk, de passede ret godt sammen.

Og så var det sjovt og se lidt folk jeg mest er vandt til og se fra serier som, J.A.G, Las Vegas og NCIS.

Jeg morede mig herlig med den her film.

Især var det muntert og side og høre på en flok pigers reaktion på scenen med den gamle dame Aj aj nej nej aj

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#756 wimmie 15 år siden

Bedre kemi end mellem Zooey og Marky Mark i "The Happening"? ;p
Gravatar

#757 elwood 15 år siden

Uden og ku huske den film særlig godt så JA!

8-)

[url=

Gravatar

#758 wimmie 15 år siden

Gravatar

#759 elwood 15 år siden

kan ikke lige se linket desværre.