Gravatar

#7661 IK 15 år siden

Babo Rises (7659) skrev:
sikkert :) har godt nok hørt om hans gode præstation, men lad os da se om hypen holder.. godt han ikke er i pulje med Bale, for så fik han tæv. Årets præstation efter min mening.

Hvis det bliver et Kings Speech år, som mange formoder, kan det være at den også hiver priserne for bedste mandlig og kvindelig birolle. Det kan sagtens ske! :p
Gravatar

#7662 Babo Rises 15 år siden

IK

Det er godt håndværk, true grit.. men intet sæligt er udrettet, udover flotte naturomgivelser. Men vinder han, ja så vinder han..
Gravatar

#7663 Kruse 15 år siden

Babo Rises (7659) skrev:
godt han ikke er i pulje med Bale, for så fik han tæv

Godt du ikke er forudindtaget.... ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7664 Collateral 15 år siden

Har simpelthen været på dobbelt-bio-tur i dag. Først genså jeg "Black Swan" som var nøjagtig ligeså fantastisk anden gang, og som jeg stærkt overvejer at putte direkte på top 60, men lad os nu se. Derefter så jeg og min kammerat "True Grit" som var fantastisk underholdning. Sjov, stemningsfyldt og generelt velskabt. Jeg kan dog ikke komme mig over hvor stærk en film "Black Swan" er. Den giver mig lyst til at se "Rosemary's Baby", eller bare gense selve "Black Swan" igen. Jeg må og skal have en plakat med den film til min væg.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7665 Babo Rises 15 år siden

Kruse (7663) skrev:
Godt du ikke er forudindtaget.... ;)

HA! jeg ændrer gerne min mening, hvis Firth viser sig at være bedre.
Gravatar

#7666 Babo Rises 15 år siden

Collateral (7664) skrev:
film til min væg.

En plakat af ballet? Godt jeg ikke skal invitere mine venner på en filmaften :)
Gravatar

#7667 Steffan Rasmussen 15 år siden

Babo Rises (7666) skrev:
En plakat af ballet? Godt jeg ikke skal invitere mine venner på en filmaften :)

Der er ellers nogle af dem der er ret flotte.

http://www.empiremovies.com/2010/10/24/four-black-...
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7668 Babo Rises 15 år siden

Det er der sikkert :) driller også bare.
Gravatar

#7669 Kruse 15 år siden

Jeg ville fandme også gerne have en Black Swan-plakat hængende på min væg. Yderst smukke plakater :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7670 Collateral 15 år siden

#7666: Hm. Hvorfor ville det gøre en forskel for din inviteren af venner til filmaften, hvis jeg havde en plakat hængende hos mig? Iøvrigt er der praktisk talt ingen af plakaterne der umiddelbart skriger ballet

Selv hvis du gjorde ville jeg også være ligeglad :) Mine venner er heldigvis ikke fordømmende mennesker (og ved i øvrigt nok godt hvad Black Swan er.)

Dette er iøvrigt endnu et af de fantastiske tilfælde hvor en person forsøger at komme med en joke, som jeg så tager seriøst, og giver et meget langt svar på. I det tilfælde sorry.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: