Gravatar

#7671 Collateral 15 år siden

Apropos. Nogen af jer der kender gode sider til plakat indkøb?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7672 Babo Rises 15 år siden

Collateral:

Just kidding, pal.

"Just a fly in the ointment, Hans, a monkey in the wrench, a pain in the ass"

Welcome to the party, pal :)

Gravatar

#7673 Babo Rises 15 år siden

Jeg plejer at købe hos posterland.

link
Gravatar

#7674 Collateral 15 år siden

#7672: som jeg skrev i indlægget er det også bare mig der er dårlig til at reagere ordentligt på en joke ;)

Posterland kender jeg godt, men kan ikke finde nogen Black Swan plakater :( Måske det kommer senere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7675 Kiksmann 15 år siden

Eastern Promises

Filmen behøver ikke den store intro, så jeg vil blot tilføje et par kommentarer til denne film, som jeg først fik set i går aftes.
Det er en virkelig godt sammensat film, med en god handling og skuespillere. Personligt syntes jeg at Cassel er eminent sammen med Mortensen og Stahl, der er gnister i luften når de tre herrer er sammen.
Oscar nomineringen var fuldt ud fortjent, dog en skam at den ikke vandt den.

9/10

Derailed - gensyn

Efter en fantastisk film, måtte jeg gennem denne........ ja jeg ved ikke rigtigt hvad man skal kalde den udover makværk, hvilket ikke engang rigtigt dækker det.
Den film stinker altså, der er ikke noget at gøre, det er en ægte Van Dumme film.

1/10

Into the wild

Denne film blev vist på TV2, sent i går aftes. Ærgerligt at den ikke blev vist på DR HD, for det er en fantastisk film.
Den skal klart hjem til samlingen på BD.

9/10
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#7676 Steffan Rasmussen 15 år siden

[quote=Kiksmann (7675)
Derailed - gensyn

Efter en fantastisk film, måtte jeg gennem denne........ ja jeg ved ikke rigtigt hvad man skal kalde den udover makværk, hvilket ikke engang rigtigt dækker det.
Den film stinker altså, der er ikke noget at gøre, det er en ægte Van Dumme film.

1/10
[/quote]

Troede et kort sekund det var Håfstrøm filmen du snakkede om, så jeg skulle lige til at brokke mig.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7677 Kiksmann 15 år siden

Steffan Rasmussen (7676) skrev:

Troede et kort sekund det var Håfstrøm filmen du snakkede om, så jeg skulle lige til at brokke mig.

Nej nej, overhovedet ikke, dette er Van Dumme udgaven.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#7678 Antlion 15 år siden

Collateral (7671) skrev:
Apropos. Nogen af jer der kender gode sider til plakat indkøb?

Polish Posters har nogle rigtig fede plakater, men hvis du leder efter "Black Swan"-plakater, Amazon UK blandt andet et sortiment af disse, deriblandt denne.
Gravatar

#7679 Skeloboy 15 år siden

allposters.dk eller allposters.com

Og de har næsten altid 20% rabat.
Gravatar

#7680 Antlion 15 år siden

#7679:

Men har de "Black Swan"-plakater?

Skriv ny kommentar: