Efter lidt Bond snak i en anden tråd, hvor Die another day blev omtalt i meget negative toner, slog det mig at jeg ikke rigtigt kunne huske den. Hold da kaj en spand l***, det er jo næsten en pinsel at se den film. Efter de rimelige Goldeneye, Tomorrow never dies og genbrugsfilmen The world is not enough som er lige på kanten af det dårlige, er DAD nok den værste Bond film med Brosnan. Så rebootet med Craig var og er tiltrængt. Die another day er ganske enkelt den værste Bond film efter min mening, ja den er dårligere end Moonraker.
Dybt uenig. Synes slet ikke den er dårlig, som f.eks Moonraker.
Jeg synes heller ikke, 'Die Another Day' er dårlig - jeg synes, den er direkte rædselsfuld!
Selvom 'Moonraker' er en meget svag Bond-film, har den dog visse stemningsfulde passager og et par yderst morsomme scener (snigskytten i træet, hehe), plus et par vellykkede actionscener, samt John Barrys musik.
'Die Another Day' har ikke nogensomhelst kvaliteter. Så var de foregående Pierce Brosnan-film dog i det mindst en anelse bedre ... selvom jeg ikke har lyst til at eje nogen af dem på dvd/blu-ray.
'Die Another Day' har ikke nogetsomhelst positivt overhovedet
Det er som man ser på det. De danske anmeldere er ikke helt enige med dig. Og jeg heller ikke :) synes det er en fin actionfilm uden det helt store. Ikke en jeg har de største tanker om, men rædselsfuld er den ikke i min bog.
#8081 Kiksmann 14 år siden
Efter lidt Bond snak i en anden tråd, hvor Die another day blev omtalt i meget negative toner, slog det mig at jeg ikke rigtigt kunne huske den.
Hold da kaj en spand l***, det er jo næsten en pinsel at se den film. Efter de rimelige Goldeneye, Tomorrow never dies og genbrugsfilmen The world is not enough som er lige på kanten af det dårlige, er DAD nok den værste Bond film med Brosnan. Så rebootet med Craig var og er tiltrængt.
Die another day er ganske enkelt den værste Bond film efter min mening, ja den er dårligere end Moonraker.
1/10
#8082 Lord Beef Jerky 14 år siden
#8083 chronaden 14 år siden
#8084 Batsy 14 år siden
#8085 BN 14 år siden
Ifølge de mest pålidelige kilder er filmens rigtige titel 'Die Again Tomorrow'.
Kilde: 'Flushed Away'
#8086 Babo Rises 14 år siden
Dybt uenig. Synes slet ikke den er dårlig, som f.eks Moonraker.
#8087 Kiksmann 14 år siden
Du må se den lige så tosset du vil, så længe jeg ikke skal være tvangsindlagt til det.
#8088 Babo Rises 14 år siden
ikke just en jeg gider se, lige så tosset jeg vil, men synes ikke den var så skod, som du gav indtryk.
#8089 BN 14 år siden
Jeg synes heller ikke, 'Die Another Day' er dårlig - jeg synes, den er direkte rædselsfuld!
Selvom 'Moonraker' er en meget svag Bond-film, har den dog visse stemningsfulde passager og et par yderst morsomme scener (snigskytten i træet, hehe), plus et par vellykkede actionscener, samt John Barrys musik.
'Die Another Day' har ikke nogensomhelst kvaliteter. Så var de foregående Pierce Brosnan-film dog i det mindst en anelse bedre ... selvom jeg ikke har lyst til at eje nogen af dem på dvd/blu-ray.
#8090 Babo Rises 14 år siden
Det er som man ser på det. De danske anmeldere er ikke helt enige med dig. Og jeg heller ikke :) synes det er en fin actionfilm uden det helt store. Ikke en jeg har de største tanker om, men rædselsfuld er den ikke i min bog.
http://www.scope.dk/film/1618-die-another-day