#8440 Du har ret, i forhold til jeg gav Scream, 5/6 burde Kick-Ass faktisk modtage det samme antal 'stjerner' :)
Og jeg håber da at du får en god fornøjelse med Battle LA...den har absolut nogle gode ting. Jeg er selv ret begejstret for måden den er filmet på og den spænding der er i krigs situationerne. Men den er bare aaaalt for Amerikansk til mig ;)
#8444 Har heller ikke set noget til mine endnu. Sidst jeg vandt billetter, var de vist noget nær et par uger om at komme, og jeg var nødt til at tage til Ballerup for at se filmen, da den tilsyneladende var spillet færdig alle andre steder på Sjælland. Håber ikke, det samme sker denne gang. (Nu skal det lige siges, at jeg er glad og taknemmelig for at vinde billetter, blot bange for ikke at nå at bruge dem! ;))
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Lidt blandede signaler angående Battle L.A., noget kunne tyde på at du at du alligevel godt kunne lide filmen, i hvert fald bedre end 1/6... ;-)
hehe nej, dén film ombestemmer jeg mig altså ikke med. Det er ikke en film jeg behøver at se igen. Som sagt spændingen i første del af filmen var der, derefter mistede de mig. :)
#8446 Øv, håbede lige, du ville tage den til efterretning og smide et 5-tal på, så jeg kunne gå i biografen med ro i sjælen. ;) Nå, i det mindste har posten været med billetterne i mellemtiden, så jeg ikke skal grue for dét. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Liman er endelig tilbage med en ny film, og det har altid min interesse. Fair Game er en velsmurt politisk thriller om Irak konflikten, baseret på Valerie Plame's erindringer. Der er ikke de store overraskelser i handlingen, men filmen fokuserer mere på de menneskelige aspekter. Der er som sådan heller ikke så meget nyt under solen, men der spilles sublimt af Watts og Penn, og Liman's instruktion er som altid effektiv. Godt skruet sammen.
#8445 Det er jeg også, for jeg er også glad når jeg endelig vinder noget, men jeg har desværre også oplevet, at når de endelig er kommet frem var den udspillet i København og omegn.
Hvad siger du til en dobbelt date når billetterne er kommet ?
#8449 Det lyder som en rigtig hyggelig idé, men skal også lige cleare det med Anne, da jeg har inviteret hende i biografen. Det kommer jo også an på, om vi tager til Slagelse for at se den, hvilket jo unægteligt er lidt billigere for os, da det ligger inden for vores trafikzoner. :)
Men under alle omstændigheder må vi sgu snart finde ud af noget sjov af en eller anden art igen. Jeg skriver på en ny røverhistorie i disse dage, så det ville være oplagt med noget skriveworkshop snart. :)
#8441 Chili bom bom 14 år siden
Og jeg håber da at du får en god fornøjelse med Battle LA...den har absolut nogle gode ting. Jeg er selv ret begejstret for måden den er filmet på og den spænding der er i krigs situationerne. Men den er bare aaaalt for Amerikansk til mig ;)
#8442 Riqon 14 år siden
#8443 evermind 14 år siden
#8444 Takfornu 14 år siden
#8445 evermind 14 år siden
#8446 Chili bom bom 14 år siden
hehe nej, dén film ombestemmer jeg mig altså ikke med. Det er ikke en film jeg behøver at se igen. Som sagt spændingen i første del af filmen var der, derefter mistede de mig. :)
#8447 evermind 14 år siden
#8448 Babo Rises 14 år siden
Liman er endelig tilbage med en ny film, og det har altid min interesse. Fair Game er en velsmurt politisk thriller om Irak konflikten, baseret på Valerie Plame's erindringer. Der er ikke de store overraskelser i handlingen, men filmen fokuserer mere på de menneskelige aspekter. Der er som sådan heller ikke så meget nyt under solen, men der spilles sublimt af Watts og Penn, og Liman's instruktion er som altid effektiv. Godt skruet sammen.
7/10
#8449 Takfornu 14 år siden
Hvad siger du til en dobbelt date når billetterne er kommet ?
#8450 evermind 14 år siden
Men under alle omstændigheder må vi sgu snart finde ud af noget sjov af en eller anden art igen. Jeg skriver på en ny røverhistorie i disse dage, så det ville være oplagt med noget skriveworkshop snart. :)