Genså Paranormal Activity 2 - Da jeg så 1'eren var jeg ikke synderligt imponeret og havde på forhånd en negativ indstilling til 2'eren. Måske af denne grund fandt jeg den faktisk ganske okay...4/6
Desuden så jeg The Hole af Joe Dante, manden som gav os Grimlins. Enlig mor med to drenge flytter til en lille støvet by i et gammel hus. I kælderen finder drengene et lem...nej, ikke den slags lem...tsk! Lemmet er boltret fast med en masse låse og selvfølgelig pirrer det drengenes nysgerrighed. Det lykkedes dem at åbne denne og så bryder helvedet løs...sådan da. En tam gyser til småbørn...så heller se den gamle The Gate.
I kælderen finder drengene et lem...nej, ikke den slags lem...tsk! Lemmet er boltret fast med en masse låse og selvfølgelig pirrer det drengenes nysgerrighed.
Den stuerene slags lem hedder en lem, lemmen, så det er lidt svært ikke at misforstå. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Så for første gang Twelve Mokeys i dag. Det er en rigtig god film. Jeg vil ikke gå i detaljer i denne omgang, men jeg tror sgu filmen lægger til topkarakter.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#8637 Hvornår går du i detaljer? Jeg er selv ret vild med filmen, men har ikke hørt mange snakke om den, så jeg kunne godt se frem til du lavede lidt kommentarer på den. Hvor skal jeg holde øje med dine eventuelle detaljeomgang?
#8631 Batsy 14 år siden
#8632 misuma 14 år siden
Desuden så jeg The Hole af Joe Dante, manden som gav os Grimlins. Enlig mor med to drenge flytter til en lille støvet by i et gammel hus. I kælderen finder drengene et lem...nej, ikke den slags lem...tsk! Lemmet er boltret fast med en masse låse og selvfølgelig pirrer det drengenes nysgerrighed. Det lykkedes dem at åbne denne og så bryder helvedet løs...sådan da. En tam gyser til småbørn...så heller se den gamle The Gate.
#8633 BN 14 år siden
Helt enig.
#8634 Sweetiebellefan 14 år siden
En af de oversete film fra sidste år er Country Strong, hvor Gwyneth Paltrow spiller en fordrukken Country stjerne.
En must see for Country fans.
10/10
#8635 evermind 14 år siden
Den stuerene slags lem hedder en lem, lemmen, så det er lidt svært ikke at misforstå. ;)
#8636 wimmie 14 år siden
Hehe, jeg tænkte det samme; jeg havde slet ikke tænkt på at misforstå ordet hvis det havde været skrevet korrekt :p
#8637 Collateral 14 år siden
#8638 Muldgraver 14 år siden
Hvornår går du i detaljer? Jeg er selv ret vild med filmen, men har ikke hørt mange snakke om den, så jeg kunne godt se frem til du lavede lidt kommentarer på den. Hvor skal jeg holde øje med dine eventuelle detaljeomgang?
#8639 Collateral 14 år siden
#8640 Muldgraver 14 år siden
Jeg er lutter tålmodig øren :)