Gravatar

#8631 Batsy 14 år siden

8630# Tror ikke Lord of the rings vil være de samme uden Howard shore, og det står jeg fast ved han er jo en gud i film musik!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8632 misuma 14 år siden

Genså Paranormal Activity 2 - Da jeg så 1'eren var jeg ikke synderligt imponeret og havde på forhånd en negativ indstilling til 2'eren. Måske af denne grund fandt jeg den faktisk ganske okay...4/6

Desuden så jeg The Hole af Joe Dante, manden som gav os Grimlins. Enlig mor med to drenge flytter til en lille støvet by i et gammel hus. I kælderen finder drengene et lem...nej, ikke den slags lem...tsk! Lemmet er boltret fast med en masse låse og selvfølgelig pirrer det drengenes nysgerrighed. Det lykkedes dem at åbne denne og så bryder helvedet løs...sådan da. En tam gyser til småbørn...så heller se den gamle The Gate.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#8633 BN 14 år siden

Batsy (8631) skrev:
8630# Tror ikke Lord of the rings vil være de samme uden Howard shore

Helt enig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8634 Sweetiebellefan 14 år siden

Country Strong

En af de oversete film fra sidste år er Country Strong, hvor Gwyneth Paltrow spiller en fordrukken Country stjerne.

En must see for Country fans.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#8635 evermind 14 år siden

misuma (8632) skrev:
I kælderen finder drengene et lem...nej, ikke den slags lem...tsk! Lemmet er boltret fast med en masse låse og selvfølgelig pirrer det drengenes nysgerrighed.

Den stuerene slags lem hedder en lem, lemmen, så det er lidt svært ikke at misforstå. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8636 wimmie 14 år siden

Hehe, jeg tænkte det samme; jeg havde slet ikke tænkt på at misforstå ordet hvis det havde været skrevet korrekt :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8637 Collateral 14 år siden

Så for første gang Twelve Mokeys i dag. Det er en rigtig god film. Jeg vil ikke gå i detaljer i denne omgang, men jeg tror sgu filmen lægger til topkarakter.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8638 Muldgraver 14 år siden

Hvornår går du i detaljer? Jeg er selv ret vild med filmen, men har ikke hørt mange snakke om den, så jeg kunne godt se frem til du lavede lidt kommentarer på den. Hvor skal jeg holde øje med dine eventuelle detaljeomgang?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#8639 Collateral 14 år siden

#8638: Jeg kan godt lave en lidt længere anmeldelse. Jeg sidder bare lige lidt dumt pga. en højttaler. Flytter den lige, så kan jeg uddybe. Øjeblik.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8640 Muldgraver 14 år siden

Jeg er lutter tålmodig øren :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: