Thomas: jeg skrev flere chancer eller gensyn, tre-fire skrev jeg. Nogle film har jeg givet så mange chancer og oftest uden jeg fik noget igen. Det er spild af tid og penge for mig.
Hov hov.. hvorfor bliver du fornærmet? Jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg ikke gad at se dem.
Næ nej jeg er ikke fornærmet eller noget. Jeg fik blot den opfattelse, at du ikke bryder dig om hans film, så hvorfor fortsætte med at se noget som du ikke bryder dig om? Så kunne du jo bruge din tid på noget som du syntes bedre om ;) andet var der sådan set ikke ment i det.
1) The Outlaw Josey Wales 2) The Man Who Shot Liberty Valance 3) Searchers 4) Once Upon a Time in the West 5) Unforgiven 6) My Darling Clementine 7) The Assassination of Jesse James 8) For a Few Dollars More 9) The Good The Bad and the Ugly 10) High Noon
Og uden for kategori:
Deadwood
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
1) The Outlaw Josey Wales 2) The Man Who Shot Liberty Valance 3) Searchers 5) Unforgiven (har den stående i R1 som jeg ikke kan afspille) 6) My Darling Clementine 8) For a Few Dollars More 9) The Good The Bad and the Ugly
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#8761 Batsy 14 år siden
Men har 200 kr at gøre til gode med, så stereo studio måske, kan de findes who knows :D
#8762 Babo Rises 14 år siden
#8763 Kiksmann 14 år siden
Næ nej jeg er ikke fornærmet eller noget. Jeg fik blot den opfattelse, at du ikke bryder dig om hans film, så hvorfor fortsætte med at se noget som du ikke bryder dig om? Så kunne du jo bruge din tid på noget som du syntes bedre om ;) andet var der sådan set ikke ment i det.
#8764 Babo Rises 14 år siden
det kan man jo ikke vide, før man ser en film :)
#8765 MMB 14 år siden
Men det kan den! :D
#8766 Collateral 14 år siden
#8767 Antlion 14 år siden
2. C'era una volta il West
3. Per qualche dollaro in più
4. Il buono, il brutto, il cattivo
5. Giù la testa
Alle disse er til 6/6. Spring resten over...
#8768 MMB 14 år siden
Så du ville ikke se A Fistful of Dollars, hvis du ikke havde set den?
#8769 Bruce 14 år siden
2) The Man Who Shot Liberty Valance
3) Searchers
4) Once Upon a Time in the West
5) Unforgiven
6) My Darling Clementine
7) The Assassination of Jesse James
8) For a Few Dollars More
9) The Good The Bad and the Ugly
10) High Noon
Og uden for kategori:
Deadwood
#8770 Collateral 14 år siden
1) The Outlaw Josey Wales
2) The Man Who Shot Liberty Valance
3) Searchers
5) Unforgiven (har den stående i R1 som jeg ikke kan afspille)
6) My Darling Clementine
8) For a Few Dollars More
9) The Good The Bad and the Ugly