Nu er problemet bare at jeg har lyst til at se en af de der westerns men ejer jo faan ikke nogen af dem jeg ikke har set. Jo "Unforgiven", men den kan jeg ikke afspille :(
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Har du ikke set "Faccia a faccia"? Det er Sollimas mesterværk, hvis du spørger mig.
"10.000 dollari per un massacre", "Da uomo a uomo", "Keoma", "I giorni dell'ira", "Il mercenario", "Il ritorno di Ringo", "Quella sporca storia nel west", "Quién sabe?", "Une corde, un Colt..." og "Vamos a matar, compañeros" ligger også i den bedre ende, hvis vi snakker spaghettiwesterns.
Nu er problemet bare at jeg har lyst til at se en af de der westerns men ejer jo faan ikke nogen af dem jeg ikke har set. Jo "Unforgiven", men den kan jeg ikke afspille :(
En filmfan der ikke ejer en western?! Jeg troede ikke, der fandtes sådan nogle!
#8791 BN 14 år siden
Jovist er det en western. Hvorfor har du været i tvivl om dét?
#8792 Kruse 14 år siden
Jeg synes også bedre om TGTBATU end OUTITW, så helt alene er du ikke :)
Og nu vi er ved westerns og forkortelser, så er det dejligt at se at BN har TAOJJBTCRF højt placeret på sin liste :)
#8793 Bruce 14 år siden
#8794 Collateral 14 år siden
#8795 Antlion 14 år siden
Har du ikke set "Faccia a faccia"? Det er Sollimas mesterværk, hvis du spørger mig.
"10.000 dollari per un massacre", "Da uomo a uomo", "Keoma", "I giorni dell'ira", "Il mercenario", "Il ritorno di Ringo", "Quella sporca storia nel west", "Quién sabe?", "Une corde, un Colt..." og "Vamos a matar, compañeros" ligger også i den bedre ende, hvis vi snakker spaghettiwesterns.
#8796 BN 14 år siden
Hehe
Apropos forkortelser, kender du så filmen DSOHILTSWALTB?
#8797 BN 14 år siden
En filmfan der ikke ejer en western?! Jeg troede ikke, der fandtes sådan nogle!
;-)
#8798 Collateral 14 år siden
#8799 loki 14 år siden
Kan disse 5 ses fra bunden op (så man får det bedste til sidst)?:
1. Offret - 10/10 (verdens bedste film)
2. Andrey Rublyov - 10/10
3. Zerkalo - 10/10
4. Stalker - 9/10
5. Nostalghia - 9/10
Eller er en anden rækkefølge den foretrukne?
#8800 Antlion 14 år siden
Således rangerer jeg mesterens film:
1. DSOHILTSWALTB
2. 2ASO
3. BL
4. ACO
5. TS
6. EWS
7. FMJ
8. TK
9. POF
10. S