Når man tillader at tage navn efter Bossen, så må man jo hellere leve op til dette:-D Jeg er dog helt enig Bruce, Drag Me To Hell er vellykket som ind i helvede:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Har fået set nogle film, jeg fik i gave eller har selv fået set. Så i får nogle korte og lige ud af posen Mini Andmeldser
The Big Lewboski Rigtig underholdene film , som jeg sagtens kan se igen og med en fremragende veloplagt Jeff Brigdes og ikke mindst John Goodman skal os nævnes. Jeff og hans samspil er perfekt, mere af dem 2 sammen tak.
5/6
Fargo
Min tredje film af Cohen brøderne og syndes nok den er svagest af dem alle. Syndes skuespillet er som sagt rigtig godt, men syndes historien er bare for mærklig for min smag og alt det der "Yah" er bare komisk irriternde nogle gange. Selvom den er god, tror jeg ikke jeg for set den efter lang tid, for har ikke den store lyst til at se den igen.
4/6
The Good, The Bad and the ugly
Mesterværk af en western og film, den kan jeg sagtens se mange gange mere fantatisk samspil mellem de 3 hovedrolle indehaver. Dog ikke mindst mussiken er fantastisk
6/6
Red
Skide underholdene action film om 4 pensionerde CIA agenter, med den utrolig begavede skuespillerinde Helen Mirren som en tidligre Snigemyrder, En Morgan freeman der er god til at takle damer og er bare sej på hans egen måde. End badass oldy Bruce Willis, og ikke mindst de bedste af hele filmen. John Malcovich som en sindsfovirret mand, der ikke kan lide moderne teknologi.
5/6
Robin Hood ( Russel Crowe)
Den fik ikke særlig mange varme modtagelser af Filmz brugerne herinde. Men jeg er godt underholdt af den, og syndes det er en fin film som sagtens kan ses nogle pr gange. Det måske ikke den bedste Ridley Scott film men heller ikke den svageste.
4,5/6
Kick Ass
Den er lige så fed som jeg husker den, og må være en af de sjoveste og fedeste Action film i 2010. Ikke mindst så er Nicholas Cage skide fed i den her film og er en ægte batman wannabe :D
6/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Min tredje film af Cohen brøderne og syndes nok den er svagest af dem alle. Syndes skuespillet er som sagt rigtig godt, men syndes historien er bare for mærklig for min smag og alt det der "Yah" er bare komisk irriternde nogle gange. Selvom den er god, tror jeg ikke jeg for set den efter lang tid, for har ikke den store lyst til at se den igen.
4/6
Jeg havde det på samme måde som dig, efter at jeg havde set den første gang, men efter nogle år hvor jeg blandt andet havde fået set endnu flere Coen-film, så valgte jeg at give den et gensyn, og den vandt rigtigt meget ved det. Nu finder jeg den fremragende.
Så mit råd er: Gem den væk og så se den igen om nogle år, for det kan være at det kan give den samme oplevelse som hos mig, selvom at det selvfølgelig ikke er sikkert at du vil synes bedre om den :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
"Det er ikke den nemmeste opgave at skulle bygge bro imellem hvad der forventeligt vil blive de to mest actionprægede film i hele serien om Harry Potter, men med den neddæmpede tone formår denne film ikke bare at være et interessant syn på vores karakterer, men den opnår også at være original. Selvom den følelsesbetonede del af slutningen bliver en smule overspillet i forhold til dens indhold og selvom visse romantiske subplots bliver en smule for groft understreget, er det overordnet en meget helstøbt film vi her har med at gøre."
5/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Genså Unbreakable på bluray - Første gang jeg så filmen kedede jeg mig bravt. Anden gang fandt jeg den overraskende god og forstod flere hentydninger til superhelte-tematikken. Nu her tredje gang står filmen som ret fantastisk, den er stemningsfyldt og får lov til at køre afsted i et sløvt tempo uden at det gør spor.
Jeg er enig i at Drag Me To Hell var en absolut positiv overraskelse. Jeg var super underholdt hele vejen i gennem og kan slet ikke følge de kritikpunkter der bliver nævnt. Jeg ser personligt ikke filmen som en spoof. Jeg synes desuden at det er et forfriskende skud på stammen af den nyere generation af gyserfilm. Sam Raimi ramte efter min mening fuldstændig hovedet på sømmet med denne film.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#8871 DarkLight 14 år siden
+1.
#8872 Hr. Nielsen 14 år siden
#8873 Babo Rises 14 år siden
helt enig.... fed film.
#8874 Batsy 14 år siden
The Big Lewboski
Rigtig underholdene film , som jeg sagtens kan se igen og med en fremragende veloplagt Jeff Brigdes og ikke mindst John Goodman skal os nævnes. Jeff og hans samspil er perfekt, mere af dem 2 sammen tak.
5/6
Fargo
4/6
The Good, The Bad and the ugly
Mesterværk af en western og film, den kan jeg sagtens se mange gange mere fantatisk samspil mellem de 3 hovedrolle indehaver. Dog ikke mindst mussiken er fantastisk
6/6
Red
Skide underholdene action film om 4 pensionerde CIA agenter, med den utrolig begavede skuespillerinde Helen Mirren som en tidligre Snigemyrder, En Morgan freeman der er god til at takle damer og er bare sej på hans egen måde. End badass oldy Bruce Willis, og ikke mindst de bedste af hele filmen. John Malcovich som en sindsfovirret mand, der ikke kan lide moderne teknologi.
5/6
Robin Hood ( Russel Crowe)
Den fik ikke særlig mange varme modtagelser af Filmz brugerne herinde. Men jeg er godt underholdt af den, og syndes det er en fin film som sagtens kan ses nogle pr gange. Det måske ikke den bedste Ridley Scott film men heller ikke den svageste.
4,5/6
Kick Ass
Den er lige så fed som jeg husker den, og må være en af de sjoveste og fedeste Action film i 2010. Ikke mindst så er Nicholas Cage skide fed i den her film og er en ægte batman wannabe :D
6/6
#8875 Kruse 14 år siden
Jeg havde det på samme måde som dig, efter at jeg havde set den første gang, men efter nogle år hvor jeg blandt andet havde fået set endnu flere Coen-film, så valgte jeg at give den et gensyn, og den vandt rigtigt meget ved det. Nu finder jeg den fremragende.
Så mit råd er: Gem den væk og så se den igen om nogle år, for det kan være at det kan give den samme oplevelse som hos mig, selvom at det selvfølgelig ikke er sikkert at du vil synes bedre om den :)
#8876 Batsy 14 år siden
#8877 MOVIE1000 14 år siden
IK synes nok at det var en smule sært :D
#8878 Collateral 14 år siden
Uddrag af anmeldelse:
"Det er ikke den nemmeste opgave at skulle bygge bro imellem hvad der forventeligt vil blive de to mest actionprægede film i hele serien om Harry Potter, men med den neddæmpede tone formår denne film ikke bare at være et interessant syn på vores karakterer, men den opnår også at være original. Selvom den følelsesbetonede del af slutningen bliver en smule overspillet i forhold til dens indhold og selvom visse romantiske subplots bliver en smule for groft understreget, er det overordnet en meget helstøbt film vi her har med at gøre."
5/6
#8879 misuma 14 år siden
#8880 Bony 14 år siden