Godt at høre om unbreakable, bn. Men for søren mht dine argumenter om den sjette sans hehe. Der er mange ting du ikke kan tage alvorligt og går du ikke glip af meget? Den sjette sans er fed, også det geniale twist.
Der er mange ting du ikke kan tage alvorligt og går du ikke glip af meget?
Hvor ville det være nemt for filmskabere og filmfans, hvis de bare kunne sige til andre: 'Jamen, den film SKAL du da kunne lide! Og jeg forstår ikke, at du har det sådan med den film? Jeg mener, sådan har jeg det jo ikke SELV!' ..... Hvorefter den pågældende person så måtte erkende: 'Jamen, hvis DU kan lide den, er der jo ikke nogen grund til, at den ikke helt automatisk skulle kunne rent ind på lystavlen hos MIG!'
Personligt fatter jeg heller ikke, at Thomas E. Nielsen ikke finder 'The Village' helt fantastisk ... Hmm, måske er det bl.a. fordi han ikke er MIG?
Jeps og jeg forstår vitterligt ikke hvorfor du ikke kan. Kan næsten ikke tage dig seriøst, når du finder en så kvalitativ film med så skærende en kærlighedsfortælling for dårlig. Ifølge min smag burde du elske den, da den følger de standarder jeg har sat op for gode film, som vi alle skal kunne lide! Måske du havde forkerte forventninger og forventede endnu en gang The 6. Sense med et vigtigt plottwist?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#8981 Hr. Nielsen 14 år siden
Skal nok se om jeg kan tage mig sammen en skønne dag. Men siden miseren The Village er det kun gået ned ad bakke for mandens film.
#8982 Babo Rises 14 år siden
#8983 Babo Rises 14 år siden
#8984 BN 14 år siden
Shame on you!
#8985 BN 14 år siden
Hvor ville det være nemt for filmskabere og filmfans, hvis de bare kunne sige til andre: 'Jamen, den film SKAL du da kunne lide! Og jeg forstår ikke, at du har det sådan med den film? Jeg mener, sådan har jeg det jo ikke SELV!' ..... Hvorefter den pågældende person så måtte erkende: 'Jamen, hvis DU kan lide den, er der jo ikke nogen grund til, at den ikke helt automatisk skulle kunne rent ind på lystavlen hos MIG!'
Personligt fatter jeg heller ikke, at Thomas E. Nielsen ikke finder 'The Village' helt fantastisk ... Hmm, måske er det bl.a. fordi han ikke er MIG?
;-)
#8986 Hr. Nielsen 14 år siden
#8987 BN 14 år siden
Det kan vi godt ... Mener du virkelig seriøst, at du godt kan lide miseren 'The Village'?
#8988 Hr. Nielsen 14 år siden
#8989 Sweetiebellefan 14 år siden
Jeff Bridges spiller Bad, og han er en ældre fordrukken Country stjerne som falder for en ung pige.
Et must for Jeff Bridges fans.
9/10
#8990 BN 14 år siden
Måske. Men 'The Village' var bare ikke mig.
Ha! Standard?? Dig, der roser Star Wars 1, 2 og 3 til skyerne? Jeg må le ... hahaha